U Zagrebu kupio pokvareno Dukatovo mlijeko! Dukat: Mlijeko se možda ukiselilo zbog oštećenja ambalaže
Foto: Čitatelj Indexa
ČITATELJ Indexa u poslovnici jednog zagrebačkog trgovačkog lanca jučer je kupio pokvareno Dukatovo mlijeko. Da je trajno mlijeko s 3,8 posto mliječne masti kupljeno jučer svjedoči fotografija računa koju nam je poslao zabrinuti čitatelj. Iako na mlijeku jasno stoji da mu je rok trajanja do 5. ožujka ove godine, po otvaranju proizvoda odmah je bilo jasno da je mlijeko pokvareno, što se na fotografijama jasno i vidi.
Nakon što je shvatio da je kupio pokvareno mlijeko, čitatelj Indexa pokušao je kontaktirati Dukat kako bi ih na to upozorio. Tvrdi da kontakt e-mail adresa navedena na Dukatovim internetskim stranicama nije ispravna, tako da nije dobio povratnu informaciju.
Index je kontaktirao Dukat kako bi dobio komentar na ovaj slučaj, a danas je odgovor iz Dukata i stigao. Odgovor prenosimo u cijelosti:
"Ispričavamo se Vašem čitatelju što kupljeni proizvod nije udovoljavao prepoznatljivoj kvaliteti Dukat proizvoda.
Spomenuta reklamacija Vašeg čitatelja putem portala Index.hr jedina je koju smo zaprimili na spomenuti proizvod te nam se potrošač, Vaš čitatelj, nije obratio na besplatni potrošački telefon, na koji nam potrošači obično prijavljuju reklamacije i pohvale.
Budući da u ovom trenutku nemamo uzorak proizvoda na koji je Vaš čitatelj uputio primjedbu, nažalost ne možemo izvršiti analizu proizvoda i osigurati adekvatno objašnjenje. Međutim, učinjena je analiza uzoraka iste serije kojoj pripada i reklamirani proizvod te rezultati analize laboratorija kvalitete udovoljavaju standardima kvalitete prema svim definiranim parametrima za spomenuti proizvod.
U lancu distribucije proizvoda od skladišta do krajnjeg potrošača postoji niz čimbenika koji mogu dovesti do slučajnog mehaničkog oštećenja ambalaže. Naime, i mikrooštećenje ambalaže nevidljivo prostim okom omogućuje kontakt s mikroorganizmima iz zraka što može dovesti do npr. kiseljenja mlijeka.
Ispričavamo se Vašem čitatelju što proizvod nije udovoljio očekivanjima te ga pozivamo da se javi na naš potrošački telefon 0800 277 2777 kako bismo dogovorili termin za zamjenu reklamiranog proizvoda".
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati