UMJETNIČKI VOĐA NAPAO SAATCHIJEVE UMJETNIKE
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Direktor Instituta za suvremenu umjetnost otpisao je mlade britanske umjetnike predvođene Charlesom Saatchijem kao "relikte '90tih", javlja BBC. L
Philip Dodd, direktor ICA (Institute of Contemporary Art) dao je svoje mišljenje u trenutku Saatchijevih priprema za otvaranje nove londonske galerije - Galerije Saatchi u County Hallu.
Dodd smatra da su Tracey Emin i Damien Hirst - čija će djela dobiti počasna mjesta u Galeriji Saatchi - kao i njima slični, "priča iz devedesetih", izvješćuje list The Independent.
Dodd je na otvorenju izložbe "Beck's Futures" u Institutu za suvremenu umjetnost, koja prikazuje radove devetoro mladih umjetnika, priznao da mnoga od njihovih djela ne bi mogla biti izložena u konvencionalnom okruženju galerija Instituta u The Mallu, nedaleko Buckinghamske palače.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Među radovima je i dopis umjetnice Carey Young, kojom Beck'su brani korištenje jednog njezinog djela. Djelo je gotovo, ali ne može ga vidjeti nitko osim pokrovitelja izložbe.
Drugi sudionik, Nick Crowe, izradio je "cyberglobus" od 74 web adrese, prikazujući svijet kao mjesto pod trajnim oružanim napadom. Na izložbi je predstavljen s njegovom web adresom na zidu i na 10.000 promotivnih plastičnih vrećica.
"Povijesno, načelo po kojem djeluje ICA jest biti prvi", rekao je Dodd.
"S obzirom na Saatchijevo identificiranje s 1990-ima i na činjenicu da se prvih nekoliko izložbi bavi 90-ima, njegova nova galerija ostavlja dojam muzeja suvremene umjetnosti. To je muzej bliske prošlosti, što nije isto kao i prikazivanje umjetnika koji još nisu kanonizirani".
Dodd je za novu generaciju prikazanu na "Beck's Futures" rekao da se ničega ne srami.
Citirao je arheologa iz Cambridgea Colina Renfrewa, koji tvrdi da je umjetnost današnjice nalik "eksperimentalnom laboratoriju" koji više istražuje pitanja tko smo i gdje smo, nego što se bavi slikarstvom. Glasnogovornik Saatchija rekao je da nije pošteno kategorizirati njegovu umjetnost kao da je njezino vrijeme prošlo.
Philip Dodd, direktor ICA (Institute of Contemporary Art) dao je svoje mišljenje u trenutku Saatchijevih priprema za otvaranje nove londonske galerije - Galerije Saatchi u County Hallu.
Dodd smatra da su Tracey Emin i Damien Hirst - čija će djela dobiti počasna mjesta u Galeriji Saatchi - kao i njima slični, "priča iz devedesetih", izvješćuje list The Independent.
Dodd je na otvorenju izložbe "Beck's Futures" u Institutu za suvremenu umjetnost, koja prikazuje radove devetoro mladih umjetnika, priznao da mnoga od njihovih djela ne bi mogla biti izložena u konvencionalnom okruženju galerija Instituta u The Mallu, nedaleko Buckinghamske palače.
Drugi sudionik, Nick Crowe, izradio je "cyberglobus" od 74 web adrese, prikazujući svijet kao mjesto pod trajnim oružanim napadom. Na izložbi je predstavljen s njegovom web adresom na zidu i na 10.000 promotivnih plastičnih vrećica.
"Povijesno, načelo po kojem djeluje ICA jest biti prvi", rekao je Dodd.
"S obzirom na Saatchijevo identificiranje s 1990-ima i na činjenicu da se prvih nekoliko izložbi bavi 90-ima, njegova nova galerija ostavlja dojam muzeja suvremene umjetnosti. To je muzej bliske prošlosti, što nije isto kao i prikazivanje umjetnika koji još nisu kanonizirani".
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dodd je za novu generaciju prikazanu na "Beck's Futures" rekao da se ničega ne srami.
Citirao je arheologa iz Cambridgea Colina Renfrewa, koji tvrdi da je umjetnost današnjice nalik "eksperimentalnom laboratoriju" koji više istražuje pitanja tko smo i gdje smo, nego što se bavi slikarstvom. Glasnogovornik Saatchija rekao je da nije pošteno kategorizirati njegovu umjetnost kao da je njezino vrijeme prošlo.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati