Uprava HŽ-a ne može prihvatiti zahtjev SHŽ-a jer bi se dijelu radnika smanjile plaće
Tekst se nastavlja ispod oglasa
UPRAVA Hrvatskih željeznica (HŽ) smatra da nije moguće povećati plaće djelu zaposlenih u HŽ-u, što traži Sindikat hrvatskih željezničara (SHŽ) jer bi zbog toga trebalo smanjiti plaće ostalim zaposlenicima.
SHŽ, koji je lani odbio potpisati kolektivni ugovor, traži povećanje cijene sata rada za 20 posto za radnike u putničkom i teretnom prijevozu te na održavanju lokomotiva i vagona, tvrdeći da za toliko zaostaju u odnosu na ostale djelatnosti.
Primjerice, cijena sata konduktera iznosi 21,5 kunu bruto, a VKV dizel mehaničara 23 kune, dok se referentu u administraciji sat plaća 30 kuna, kažu u sindikatu.
Sindikat je odbio potpisati sadašnji kolektivni ugovor tvrdeći da zadovoljava samo 20 posto radnika, dok uprava tvrdi da je tim ugovorom zadovoljno 80 posto radnika.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Predsjednik Uprave HŽ-a Marijan Drempetić rekao je na konferenciji za novinare da je sadašnjom raspodjelom plaća zadovoljno 80 posto zaposlenih pa Uprava ne može na njihovu štetu jednostrano raskinuti kolektivni ugovor i povećati plaće manjem djelu zaposlenih.
On smatra da bi se plaće tih radnika mogle povećati jedino ako SHŽ pristupi kolektivnom ugovoru, pokrene postupak izmjena ugovora i postigne dogovor s ostalim sindikatima o preraspodjeli plaća.
SHŽ traži također povećanje vrednovanja otežanih uvjeta rada za 25 posto, stimulacije od 20 posto i ulaganje u poboljšanje uvjeta rada, no Uprava tvrdi da radništvo koje zastupa SHŽ nije u lošijem položaju od ostalih radnika.
Također je odbila sindikalne tvrdnje da se iz procesa restrukturiranja HŽ-a skriva namjera za novim otpuštanjem i smanjivanjem stečenih prava.
Prema podacima HŽ-a, od ukupno 16.000 zaposlenih, SHŽ okuplja 2.225 radnika, dok sindikat tvrdi da okuplja 3.700 radnika.
Tristotinjak članova SHŽ-a prosvjedovalo je danas pred zgradom hrvatske Vlade u Zagrebu zaprijetivši organiziranjem štrajka ako poslodavac ne prihvati njihove zahtjeve.
SHŽ, koji je lani odbio potpisati kolektivni ugovor, traži povećanje cijene sata rada za 20 posto za radnike u putničkom i teretnom prijevozu te na održavanju lokomotiva i vagona, tvrdeći da za toliko zaostaju u odnosu na ostale djelatnosti.
Primjerice, cijena sata konduktera iznosi 21,5 kunu bruto, a VKV dizel mehaničara 23 kune, dok se referentu u administraciji sat plaća 30 kuna, kažu u sindikatu.
Sindikat je odbio potpisati sadašnji kolektivni ugovor tvrdeći da zadovoljava samo 20 posto radnika, dok uprava tvrdi da je tim ugovorom zadovoljno 80 posto radnika.
On smatra da bi se plaće tih radnika mogle povećati jedino ako SHŽ pristupi kolektivnom ugovoru, pokrene postupak izmjena ugovora i postigne dogovor s ostalim sindikatima o preraspodjeli plaća.
SHŽ traži također povećanje vrednovanja otežanih uvjeta rada za 25 posto, stimulacije od 20 posto i ulaganje u poboljšanje uvjeta rada, no Uprava tvrdi da radništvo koje zastupa SHŽ nije u lošijem položaju od ostalih radnika.
Također je odbila sindikalne tvrdnje da se iz procesa restrukturiranja HŽ-a skriva namjera za novim otpuštanjem i smanjivanjem stečenih prava.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Prema podacima HŽ-a, od ukupno 16.000 zaposlenih, SHŽ okuplja 2.225 radnika, dok sindikat tvrdi da okuplja 3.700 radnika.
Tristotinjak članova SHŽ-a prosvjedovalo je danas pred zgradom hrvatske Vlade u Zagrebu zaprijetivši organiziranjem štrajka ako poslodavac ne prihvati njihove zahtjeve.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati