Visa International pokreće novu božićnu kampanju
VISA INTERNATIONAL pokrenula je Božićnu promotivnu kampanju i tako nastavila poticati upotrebu platežnih kartica u Hrvatskoj. Kako je naglašeno u sloganu “Lako je biti darežljiv kada kupnja darova može donijeti nagradu”, kampanja će se fokusirati na promociju pogodnosti Visinih platežnih kartica u svakodnevnoj kupovini.
Kampanja traje od 1. studenog do 31. prosinca 2004. godine i to u izravnoj suradnji s prihvatnim prodajnim mjestima. Promocija će se odvijati u popularnim trgovačkim lokacijama u Hrvatskoj: Centru Kaptol, Wulf Sportu, Mercatoru, Billi i Bauhausu.
“Hrvati sve više uviđaju kako kupovina Visa karticama na prodajnim mjestima predstavlja bržu i puno pogodniju alternativu gotovini, posebice u vrijeme blagdana, budući da je za većinu ljudi božićna kupovina vrlo često užurbano i kaotično iskustvo,” izjavio je Jean-Marc Tonti, country manager za Hrvatsku, Visa International CEMEA.
Sve što korisnici Vise i Visa Electron kartica moraju učiniti da bi sudjelovali u nagradnoj igri jest koristiti svoje kartice u gore navedenim prodajnim mjestima, bez obzira na to koliko putem kartice potroše. Što korisnici kartica više i češće koriste svoje kartice u svakodnevnoj kupovni, tim će više imati šanse osvojiti jednu od 101 nagrade. Svi oni koji koriste svoju Visa karticu automatski će sudjelovati u nagradnoj igri bez obzira na vrijednost njihove kupovine.
Najstrastveniji kupac s najvećim brojem transakcija imat će priliku osvojiti nevjerojatnu nagradu, automobil Seat Altea, dok će deset idućih sretnih korisnika Visa kartica osvojiti po jedan najmoderniji mobilnih telefon Nokia 6230. Također, 90 vunenih kapa s Visinim znakom bit će podijeljeno ostalim dobitnicima.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati