23.20.162.200 US
 

Vizualni identitet "Ogulinskog festivala bajke" dobio Red Dot nagradu

Piše:
petak, 3.8.2007. 12:20
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

VIZUALNI identitet događaja "Ogulinski festival bajke" zagrebačkog kreativnog Studija Cuculić nagrađen je jednom od najprestižnijih te ujedno i najpoželjnijih dizajnerskih nagrada na svijetu - Red Dot.

Nagrada Red Dot, svojevrsna svjetska oznaka vrhunske dizajnerske kvalitete dodjeljuje se svake godine sofisticiranim i inovativnim dizajnerskim radovima na natječaju "Red Dot Design Award". Sa više od 7000 prijavljenih radova u kategorijama "Red Dot: Industrijski dizajn", "Red Dot: Komunikacijski dizajn", te "Red Dot: Dizajn koncept", nagrada Red Dot vodeći je i ujedno jedan od najvećih dizajnerskih natječaja na svijetu.

Od 1955. Dizajn Centar Nordrhein Westfalen u Essenu svake godine prepoznaje i nagrađuje izvanrednu kvalitetu u dizajnu i priređuje popratnu izložbu za javnost. Ove godine, žiri sastavljen od 9 međunarodnih dizajnerskih stručnjaka ocijenio je kvalitetu 3880 prijavljenih radova iz 24 zemlje svijeta. 336 radova dobilo je nagradu Red Dot, a među njima je i kreativni uradak - rješenje vizualnog identiteta "Ogulinskog festivala bajke" hrvatskog Studija Cuculić.

"Ogulinski festival bajke" tematski je jedinstvena kulturna manifestacija u Hrvatskoj kojom se kroz slavljenje bajke i bajkovitog stvaralaštva potiče, ostvaruje i pokazuje umjetnička i kulturna produkcija namijenjena djeci, mladima i odraslima. Poput tek nekolicine festivala u Hrvatskoj, Ogulinski festival bajke direktno je povezan i izgrađen na kulturnoj baštini kraja u kojem se održava, a tvrtka Muze d.o.o. iz Zagreba pokrenula je ovaj festival s dugoročnim ciljem stvaranja branda destinacije "Ogulin, zavičaj bajke" kao privlačne kulturno-turističke destinacije ovog dijela Hrvatske, te potpisuje autorstvo projektnog zadatka nagrađenog vizualnog identiteta.

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA

"Vizualni identitet Festivala zapravo je dvostruki branding sa zajedničkim elementima - likovi iz bajki poznate dječje spisateljice Ivane Brlić Mažuranić isprepliću se kroz oba branda. Posebnost ovog identiteta je i u njegovoj primjenjivosti - likovi pružaju niz mogućnosti prilikom njihove primjene na razne materijale poput prozračnog pleksiglasa, upotrijebljenog za nenametljivu signalistiku kroz grad, do niza suvenira i tiskanog materijala koji svojom slojevitošću ali i veselošću osvajaju krajnje korisnike svih uzrasta", objašnjava Vanja Cuculić, osnivač Studija Cuculić.

Primitak odličja na međunarodno renomiranom dizajnerskom natječaju kao što je Red Dot Design Award važan je pokazatelj inovativnosti, s obzirom da je Red Dot nagrada sa visokim senzibilitetom za nekonvencionalna rješenja.

"Suvremeni komunikacijski dizajn ističe se nebrojenim varijacijama u oblikovanju koje se mogu razlikovati kvalitetom uradaka. Zadatak projekta Red Dot je da komunicira tu kvalitetu“, objašnjava prof. dr. Peter Zec, inicijator nagrade Red Dot i predsjednik krovne dizajnerske organizacije ICSID. "Izvanredni, nagrađeni radovi kao što je i rad Ogulinski festival bajke zagrebačkog Studija Cuculić na ovom natječaju na vrlo su visokome nivou, stilistički su mudri i iskreno zaslužuju ovo odličje“, komentirao je nagrađene radove.

Dobitnicima će nagrade biti uručene u prosincu ove godine, na svečanoj ceremoniji u Casinu Zollverein u Essenu u Njemačkoj. Tom prigodom bit će otvorena posebna izložba nagrađenih radova u Red Dot muzeju, a trajati će od 6. prosinca 2007. do 6. siječnja 2008. godine.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
  • Nema vezanih vijesti
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije