Vlada nedopuštena koncentracija ako prelazi 40 posto naklade
Tekst se nastavlja ispod oglasa
VLADA je i u novom zakonu o medijima odlučila zadržati odredbu po kojoj bi nedopuštenom bila koncentracija nakladnika koji bi tom koncentracijom na tržištu prelazili 40 posto ukupno prodane naklade općeinformativnih dnevnika, odnosno tjednika u Hrvatskoj.
Takvu je odredbu Vlada odlučila zadržati i u novom zakonu o medijima kojega je s današnje sjednice poslala u hitnu saborsku proceduru.
Nakladnici medija bili bi obvezni podnijeti prijavu svake namjere o koncentraciji, a ta bi se koncentracija ocjenjivala prema zakonu i drugim propisima o zaštiti tržišnog natjecanja.
Nakladnici bi bili dužni prijaviti svaku koncentraciju, jer se na njih ne bi odnosile odredbe o financijskim granicama koje inače moraju zadovoljiti drugi poduzetnici.
No, i u sam Zakon o medijima i nadalje bi bila odredba prema kojoj je nedopuštena svaka koncentracija kojom bi udio sudionika te koncentracije prelazio 40 posto tržišta dnevnih novina i tjednika.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Prije kupnje Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja zbrojit će udjele nakladnika i ako taj udio prelazi 40 posto neće doći do prodaje, istaknuo je ministar kulture Božo Biškupić.
Ne podnesu li nakladnici prijavu namjere o koncentraciji mogli bi biti kažnjeni s milijun kuna.
Nove zakonske odredbe obvezuju nakladnike da do 30. travnja nadležnom ministarstvu dostave izvješće o financijskom poslovanju za prošlu godinu. U tom bi izvješću morali biti i podatci o prihodu i tržišnom udjelu na tržištu čitatelja, gledatelja ili slušatelja, ali i o prihodu i tržišnom udjelu na tržištu oglašavanja, kao i podatci o oglašivačima ili marketinškim agencijama putem kojih ostvare više od 10 posto godišnjeg marketinškog prihoda.
Novi zakon o medijima iz paketa je usklađivanje s europskim zakonodavstvom, a Vlada ga upućuje u hitnu proceduru jer, prema odluci Ustavnog suda, 30. travnja prestaje važiti sadašnji Zakon o medijima. Ustavni je sud taj zakon ukinuo jer u Saboru nije donijet propisanom većinom.
Takvu je odredbu Vlada odlučila zadržati i u novom zakonu o medijima kojega je s današnje sjednice poslala u hitnu saborsku proceduru.
Nakladnici medija bili bi obvezni podnijeti prijavu svake namjere o koncentraciji, a ta bi se koncentracija ocjenjivala prema zakonu i drugim propisima o zaštiti tržišnog natjecanja.
Nakladnici bi bili dužni prijaviti svaku koncentraciju, jer se na njih ne bi odnosile odredbe o financijskim granicama koje inače moraju zadovoljiti drugi poduzetnici.
No, i u sam Zakon o medijima i nadalje bi bila odredba prema kojoj je nedopuštena svaka koncentracija kojom bi udio sudionika te koncentracije prelazio 40 posto tržišta dnevnih novina i tjednika.
Prije kupnje Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja zbrojit će udjele nakladnika i ako taj udio prelazi 40 posto neće doći do prodaje, istaknuo je ministar kulture Božo Biškupić.
Ne podnesu li nakladnici prijavu namjere o koncentraciji mogli bi biti kažnjeni s milijun kuna.
Nove zakonske odredbe obvezuju nakladnike da do 30. travnja nadležnom ministarstvu dostave izvješće o financijskom poslovanju za prošlu godinu. U tom bi izvješću morali biti i podatci o prihodu i tržišnom udjelu na tržištu čitatelja, gledatelja ili slušatelja, ali i o prihodu i tržišnom udjelu na tržištu oglašavanja, kao i podatci o oglašivačima ili marketinškim agencijama putem kojih ostvare više od 10 posto godišnjeg marketinškog prihoda.
Novi zakon o medijima iz paketa je usklađivanje s europskim zakonodavstvom, a Vlada ga upućuje u hitnu proceduru jer, prema odluci Ustavnog suda, 30. travnja prestaje važiti sadašnji Zakon o medijima. Ustavni je sud taj zakon ukinuo jer u Saboru nije donijet propisanom većinom.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati