ZAVRŠENO ČIŠĆENJE DUNAVA
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Stručnjaci za raščišćavanje vodenih tokova završili su s uklanjanjem ostataka koji su blokirali Dunav nakon NATOovih napada na Jugoslaviju 1999. godine, ali je promet po toj rijeci još uvijek na niskoj razini, objavilo je Dunavsko povjerenstvo u srijedu. L
Riječni promet Dunavom je prepolovljen 1999. godine kada su NATO-ovi zrakoplovi bombardirali tri mosta u Novom Sadu.
Projekt za čišćenje Dunava koji je stajao oko 26 milijuna dolara financirale su EU, jedanaest drugih europskih država i Kanada. Tim je projektom otvoren privremeni put krajem 2001. godine, a ovaj su mjesec uklonjeni posljednji ostaci, dodalo je Povjerenstvo.
U rijeci je otkriveno i šest neeksplodiranih bombi, rekli su dužnosnici Povjerenstva na konferenciji za novinare u Budimpešti.
Dunavsko povjerenstvo čine zemlje koje se nalaze uz rijeku i države koje Dunav najviše koriste za riječni promet poput Rusije i Ukrajine.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
"Pokušali smo učiniti Dunav privlačnijim", rekao je predsjedavatelj Povjerenstva Stanko Nick, hrvatski veleposlanik u Budimpešti. Kako je dodao, samo je sedam posto prometa obnovljeno u odnosu na 70 posto riječnog prometa na drugim europskim rijekama.
Dužnosnici iz povjerenstva ističu da su dva od tri srušena mosta obnovljeni, ali da Novi Sad nužno treba i treći most.
(Hina) bis rb
Riječni promet Dunavom je prepolovljen 1999. godine kada su NATO-ovi zrakoplovi bombardirali tri mosta u Novom Sadu.
Projekt za čišćenje Dunava koji je stajao oko 26 milijuna dolara financirale su EU, jedanaest drugih europskih država i Kanada. Tim je projektom otvoren privremeni put krajem 2001. godine, a ovaj su mjesec uklonjeni posljednji ostaci, dodalo je Povjerenstvo.
U rijeci je otkriveno i šest neeksplodiranih bombi, rekli su dužnosnici Povjerenstva na konferenciji za novinare u Budimpešti.
Dunavsko povjerenstvo čine zemlje koje se nalaze uz rijeku i države koje Dunav najviše koriste za riječni promet poput Rusije i Ukrajine.
"Pokušali smo učiniti Dunav privlačnijim", rekao je predsjedavatelj Povjerenstva Stanko Nick, hrvatski veleposlanik u Budimpešti. Kako je dodao, samo je sedam posto prometa obnovljeno u odnosu na 70 posto riječnog prometa na drugim europskim rijekama.
Dužnosnici iz povjerenstva ističu da su dva od tri srušena mosta obnovljeni, ali da Novi Sad nužno treba i treći most.
(Hina) bis rb
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati