Zbog hladnoće koja uzrokuje kvarove na lokomotivama kasne vlakovi
Tekst se nastavlja ispod oglasa
ZBOG snijega koji i dalje pada i niskih temperatura kvare se lokomotive i elektromotori zbog čega vlakovi u dolasku i odlasku s zagrebačkog Glavnog kolodvora kasne oko sat vremena.
U zagrebačkom prigradskom prometu vlakovi kasne pola sata, priopćeno je iz HŽ-a.
Na području Karlovca izostaju dva para vlakova, a na području Siska jedan, pa se putnici ondje te između Dugog Sela i Zaprešića prevoze brzim vlakovima koji se zaustavljaju i na lokalnim stajalištima.
Vlakovi iz Varaždina i Osijeka su redoviti, a vlakovi iz Vinkovaca voze uz manja zakašnjenja.
Najviše je kasnio noćni vlak iz Splita, pet i pol sati, te vlak iz Rijeke dva i pol sata.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Teretni promet je već tri dana skromniji od uobičajenog, a tranzitni teretni vlakovi uredno otpremaju robu do luke Ploče, gdje se prekrcava i otprema dalje.
Neutovarena roba stoji u unutrašnjosti zemlje jer se zbog snijega ne može utovariti u vagone na otvorenim prostorima, a natovareni vagoni stoje u lukama u Rijeci, Bakru, Šibeniku te po kolodvorima na riječkoj pruzi.
Zaposelnici HŽ-a poduzimaju sve da se promet održi, sve radionice za popravak lokomotiva i vlakova rade neprekidno, kao i ekipe za čišćenje perona i skretnica, priopćuju HŽ.
U zagrebačkom prigradskom prometu vlakovi kasne pola sata, priopćeno je iz HŽ-a.
Na području Karlovca izostaju dva para vlakova, a na području Siska jedan, pa se putnici ondje te između Dugog Sela i Zaprešića prevoze brzim vlakovima koji se zaustavljaju i na lokalnim stajalištima.
Vlakovi iz Varaždina i Osijeka su redoviti, a vlakovi iz Vinkovaca voze uz manja zakašnjenja.
Najviše je kasnio noćni vlak iz Splita, pet i pol sati, te vlak iz Rijeke dva i pol sata.
Teretni promet je već tri dana skromniji od uobičajenog, a tranzitni teretni vlakovi uredno otpremaju robu do luke Ploče, gdje se prekrcava i otprema dalje.
Neutovarena roba stoji u unutrašnjosti zemlje jer se zbog snijega ne može utovariti u vagone na otvorenim prostorima, a natovareni vagoni stoje u lukama u Rijeci, Bakru, Šibeniku te po kolodvorima na riječkoj pruzi.
Zaposelnici HŽ-a poduzimaju sve da se promet održi, sve radionice za popravak lokomotiva i vlakova rade neprekidno, kao i ekipe za čišćenje perona i skretnica, priopćuju HŽ.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati