Zračna luka Zagreb otvorena u 12,02 sati
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Zbog teškoća s maglom Zračna luka Zagreb je jutros do 12,02 sata bila zatvorena pa su zrakoplovi u slijetanju i polijetanju u prosjeku kasnili od dva i pol do četiri i pol sata, izjavio je popodne koordinator prometa te Luke Boro Đorđijevski. L
On je jutros Hini rekao kako se očekuje da će se Zračna luka Zagreb za slijetanje otvoriti u 10,30 sati, ali kako se magla nije digla, to se nije dogodilo.
Đorđijevski je istaknuo kako se od 12,02 promet zagrebačke Zračne luke odvija redovno.
Podsjetio je da su jutros poletjeli jedino oni zrakoplovi koji su noćili u Luci - za Dubrovnik, Split-Dubrovnik, Muenchen i Frankfurt.
Glavni je razlog teškoća s maglom u Zračnoj luci Zagreb oštećenje sustava za navođenje slijetanja u uvjetima smanjene vidljivosti. Sustav za navođenje oštećen je u požaru u kolovozu.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
U zagrebačkoj Zračnoj luci očekuju da će ovih dana uspostaviti sustav tzv. druge kategorije, koji minimum vidljivosti pri slijetanju smanjuje na 350 metara. Sadašnji minimum iznosi 550 metara.
Uspostava sustava druge kategorije omogućila bi slijetanja zrakoplova u uvjetima magle, kažu u Zračnoj luci i napominju da bi tijekom studenog trebao biti uspostavljen sustav kategorije "3B" koji bi u potpunosti riješio te probleme.
(Hina) xbma yjn
On je jutros Hini rekao kako se očekuje da će se Zračna luka Zagreb za slijetanje otvoriti u 10,30 sati, ali kako se magla nije digla, to se nije dogodilo.
Đorđijevski je istaknuo kako se od 12,02 promet zagrebačke Zračne luke odvija redovno.
Podsjetio je da su jutros poletjeli jedino oni zrakoplovi koji su noćili u Luci - za Dubrovnik, Split-Dubrovnik, Muenchen i Frankfurt.
Glavni je razlog teškoća s maglom u Zračnoj luci Zagreb oštećenje sustava za navođenje slijetanja u uvjetima smanjene vidljivosti. Sustav za navođenje oštećen je u požaru u kolovozu.
U zagrebačkoj Zračnoj luci očekuju da će ovih dana uspostaviti sustav tzv. druge kategorije, koji minimum vidljivosti pri slijetanju smanjuje na 350 metara. Sadašnji minimum iznosi 550 metara.
Uspostava sustava druge kategorije omogućila bi slijetanja zrakoplova u uvjetima magle, kažu u Zračnoj luci i napominju da bi tijekom studenog trebao biti uspostavljen sustav kategorije "3B" koji bi u potpunosti riješio te probleme.
(Hina) xbma yjn
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati