Anđeli Adriana i Doutzen u novom editorijalu pokazuju savršena tijela
"SUPERMODEL Obsession" naziv je nove linije donjeg rublja brenda Victoria's Secret, a anđeli koji su snimili kampanju povodom predstavljanja rublja ženama diljem svijeta su Brazilka Adriana Lima i nizozemska ljepotica u usponu Doutzen Kroes. Lice Adriane Lime je već godinama zaštitni znak ovog brenda, međutim, Doutzen je djevojka koja je prije tri godine postala punopravna članica Victorijinih anđela, a ovaj joj je kalendar prvi koji je ostvarila kao solo zvijezda čime pokušava izaći iz Victorijinog kolektiva.
Prirodna plavuša Kroes rođena je u Eastermaru u Nizozemskoj, a odmah nakon srednje škole "oteli" su je iz amsterdamske agencije Paparazzi te od nje odlučili stvoriti zvijezdu. Pojavila se na naslovnicama Timea, Voguea, Harper's Bazaara i Numera. Snimila je kampanje za najjača svjetska modna imena uključujući Gucci, Calvina Kleina, Tommyja Hilfigera, Escadu, Dolce & Gabbanu, Valentina, Versacea i Neimana Marcusa. U svibnju prošle godine na naslovnici američkog Voguea bila je u društvu Hilary Rhode, Caroline Trentini, Raquel Zimmermann, Sashe Pivovarova, Agyness Deyn, Coce Rocha, Jessice Stam, Chanel Iman i Lily Donaldson kao novo modno lice. Naravno, sve te kampanje i editorijali su ovoj "88-62-88" djevojci omogućili dobru zaradu, pa je konačna računica na njezinom računu u samo prošloj godini bila jedan i pol milijuna dolara, dok je u ovoj godini već zaradila šest milijuna dolara.
Nakon kampanje slijedi trljanje ruku
Za vrijeme dok Nizozemka trlja ruke i smješka se kritikama modnih znalaca, Adriana Lima zarađen novac troši na Hvaru gdje je doputovala sa svojim dečkom, srpskim košarkašem Markom Jarićem. Iako su u vezi tek nekoliko mjeseci, manekenka i košarkaš su se zaljubili jedno u drugo do te mjere da već planiraju vjenčanje za koje još uvijek nije određen točan datum. Iako nije najbolje plaćena manekenka, niti je na Forbesovoj ljestvici zasjala na prvom mjestu zbog bilo čega u životu, Adriana Lima u svojoj knjižici ipak ima zapisan jedan rekord - reklama za donje rublje koju je snimila prije ove kampanje bila je prikazana na finalu SuperBowla, što znači da je u njezino zanosno tijelo u seksepilnom donjem rublju piljilo preko 103 milijuna gledatelja.
L.V.
Foto Egotastic!
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati