Antea Kodžoman u novoj Toyotinoj reklami

Piše:
petak, 6.5.2005. 18:30
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Antea Kodžoman u novoj Toyotinoj reklami

JEDNA od najpoznatijih hrvatskih manekenki, atraktivna Antea Kodžoman, pojavljuje se u najnovijoj Toyotinoj reklami koja će se prikazivati diljem svijeta.

Radi se spotu kojim Toyota tijekom ljetnih mjeseci promovira „Cool“ akcije. U reklami se sa svojim velikim referencama pojavljuje Antea Kodžoman, nekadašnja Kraljica Hrvatske. Sudeći po dosadašnjim uradcima u reklamnim kampanjama velikih automobilskih korporacija, sasvim je sigurno da će atraktivna manekenka svojim atributima mnoge gledatelje reklame ostaviti bez daha, a samo će rijetki, odgledavši reklamu, u njoj prepoznati  Anteu Kodžoman i savršene 90/60/91 mjere 178 cm visoke djevojke.

 
 
Sigurni smo da se Antea odlično snašla u ovoj provokativnoj i duhovitoj reklami. Jednu od rijetkih ljepotica koja nema problema s javnim izražavanjem neki su upamtili kad je priznala da i ona mora paziti na liniju. „Suvišni mi kilogrami uvijek odu u guzu, a šminkom najčešće prikrivam podočnjake koji me muče nakon uzastopnih revija." – izjavila je Antea u jednom intervjuu.

Sprega automobila i obdarenih ljepotica oduvijek je bila osuđena na uspjeh. Toyota se već godinama koristi tim receptom, pa tako u Hrvatskoj njen zastupnik redovito sponzorira izbore ljepote, a na većim manifestacijama kao što je ZG Auto Show, obavezno ima najljepše hostese. 

Slučajevi u kojima velike svjetske korporacije snimaju reklamne spotove u Hrvatskoj mogu se izbrojati na prste jedne ruke, pa ovaj projekt ima još veću težinu. Osim angažmana svjetski poznate manekenke, Toyota je za potrebe snimanja angažirala hrvatsku agenciju Lighthouse, dobitnika mnogobrojnih prestižnih nagrada. Među brojnim referencama najznačajnije su one sa Hype fest Festival, gdje je njihov rad uvršten među deset najboljih u svijetu. Nadalje, Lighthouse je autor špice za producentsku kuću MTV films.

Obećanje da Toyota dolazi u Hrvatsku se ostvarilo. Istina, od proizvodnje zasad nema ništa, ali i ovo je značajan korak. Očito su djevojke i more naš najbolji izvozni proizvod.

M.N.