Badgley Mischka od sada u casual izdanju - i po nižim cijenama

Piše:
srijeda, 22.8.2007. 21:33
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Badgley Mischka od sada u casual izdanju - i po nižim cijenama

BADGLEY MISCHKA, američka modna marka koju su 1988. godine utemeljili Mark Badgley i James Mischka, poznati po odijevanju zvijezda za crvene tepihe, odlučili su popustiti i napokon kreirati i kolekciju namijenjenu široj javnosti.

Badgley Mischka nije pretjerano razvikana marka, no dizajneri koji stoje iza nje iznimno su cijenjeni u užim krugovima poznavatelja mode. Časopis Vogue uvrstio ih je u top 10 modnih kreatora, a njihove kreacije su nosile najsjajnije zvijezde Hollywooda poput Madonne, Catharine Zete Jones, Jennifer Lopez i Sarah Jessice Parker.

Svoj image gradili su na glamuroznim kreacijama namijenjenim holivudskom jet setu, ali njihova marka također uključuje i svadbeni program (dizajnirali su vjenčanicu za Carmen Electru) te sportsku odjeću, parfeme, cipele i torbe, sve vrhunske kvalitete i dizajna.

Sada su napokon odlučili malo popustiti i kreirati kolekcije koje će se moći kupiti po znatno nižim cijenama. Plan im je izdati mjesečno 20-25 novih kreacija, a prodavat će ih po cijeni od oko 250 eura, što je znatno jeftinije nego što se mogu kupiti kreacije i manje cijenjenih dizajnera.

Glumica Teri Hatcher iz popularne TV serije "Kućanice" zaštitno je lice jesenske reklamne kampanje Badgleya Mischke.

"Bit će to potpuno odvojena kolekcija od naših dosadašnjih radova, međutim drago nam je da iz trgovina u kojima se prodaje već primamo pozitivne povratne informacije. Ni sam ne znam kako bih podnio da je suprotno", kazao je jedan od dizajnera, Mark Badgley. Prva casual kolekcija uključuje uglavnom haljine.

N.D.