Bake manekenke - Boudoir odabrao modele za zadarsku reviju
MODNI dvojac Boudoir, iza čijeg imena se kriju "vilinske" sestre Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić, pridružili su se hvale vrijednoj akciji kozmetičkog brenda Dove, Imelda Ogivlyja te Fashion.hr-a koji žensku ljepotu promoviraju i podržavaju bez obzira na boju kose, indeks tjelesne mase ili godine, pod nazivom "Kampanja za stvarnu ljepotu".
Jutros je održan casting upravo za dame starije od četrdeset i pet godina - od kojih će odabrane gospođe u sklopu modne manifestacije Fashion, hr, koja se održava u Zadru od 10. do 12. srpnja ove godine, nositi unikatne kreacije studia Boudoir, sašivene upravo po njihovim mjerama.
Gdje ljepota stanuje - u modnim časopisima ili u oku promatrača?
Da modne piste nisu rezervirane isključivo za mršavice dugih plavih uvojaka kozmetički brend Dove pokušava dokazati kroz niz televizijskih reklama, modnih događanja i humanitarnih akcija. ljepota je dugo godina bila okovana sterotipima, ali teško je odlučiti gdje ljepota stanuje - u objektu promatranja, na stranicama modnih časopisa ili je ona ipak u oku promatrača? Žene se s tim pitanjima bore generacijama, neke čak posežu i za skalpelima estetskih kirurga, a u najvećoj anketi provedenoj na temu ljepote samo je dva posto ispitanica odgovorilo kako sebe smatra dovoljno lijepima, dok bi preostalih devedeset i osam posto na sebi nešto promijenilo, bilo estetskim, bilo "prirodnim" putem. Dove je stereotipe s pitanja ljepote odlučio trajno ukloniti, a dvije najveće "dobre vile" hrvatske mode spremno su im se pridružile, te tako pridonijele rastu samopouzdanja među hrvatskim damama.
V.V.
Foto: Luka Travaš
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati