Beckhami seksi oglasom promovirali svoje parfeme

Piše:
utorak, 22.8.2006. 09:45
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Beckhami seksi oglasom promovirali svoje parfeme

SLAVNI i bogati šminkerski par, čiji se imetak procjenjuje na 90 milijuna funti, uvijek koristi priliku da zaradi još "malo" love. Tako su nedavno britanskom, ali i svjetskom tržištu ponudili muški i ženski parfem sa svojim logotipom.

Proizvodi se prodaju po cijeni od "bijednih" 19.45 funti po bočici, a prodaju prati provjereno uspješna erotikom nabijena reklama.

Na fotografiji David razgolićenih grudi podiže Victorijinu haljinu, a "dotjerivači slika" na računalu napravili su od njene guze čuvenu pozadinu Jennifer Lopez.

Na promociji parfema održanoj u čuvenoj londonskoj "shopping ulici" Oxford, pojavili su se njihovi lažnjaci. Prvog dana prodana su samo 22 Davidova i 13 Victorijinih parfema.

Beckhamovi su očekivali reprizu prošlogodišnjeg uspjeha kada je britanski nogometaš prodao 2.000 bočica svog parfema "Instict" za samo jedno jutro u prodavaonici u Oxford Streetu. Tada je na promociji, zbog prevelike gužve, red održavala policija.

Inače, David samo od reklamiranja Adidasa, Gilettea, Motorole i drugih poznatih marki godišnje pokupi 15 milijuna funti, dok se Victoria mora zadovoljiti znatno manjim honorarima za reklamiranje modnih krpica i drugih "ženskih" proizvoda.

I.G.

Vezano
Vijesti  |  Tagovi
  • Nema vezanih vijesti

Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan

Najnovije