Beyonce zbog savršenog stylinga žrtvovala skupocjeni vjenčani prsten

Piše:
ponedjeljak, 28.9.2009. 07:49
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Beyonce zbog savršenog stylinga žrtvovala skupocjeni vjenčani prsten

Tekst: V.V.
Foto: JLP

AGILNI paparazzi jučer su u poslijepodnevnim satima snimili Beyonce u šetnji Los Angelesom te su primijetili kako je uvijek lijepa i dotjerana, ali i da više ne nosi skupocjeni zaručnički prsten koji joj je prije nešto više od godine dana na ruku stavio reper i producent Jay-Z. Međutim, nisu problemi u braku ono što je jučer mučilo pjevačku divu, već njezin savršeni styling, za koji je Beyonce zaključila da skupocjeno bijelo zlato i platinu - ne trpi.

Za sudsku tužbu konkurentske parfemske kuće ljepotica očito ne mari

Bezbrižna i zadovoljna kao uvijek, Beyonce je i jučer dala do znanja da se oko moguće sudske tužbe uoči lansiranja njezinog parfemskog prvijenca nimalo ne uznemiruje. Naime, konkurentska kuća Cotyju, pod čijim okriljem Beyonce izdaje svoj miris, uložila je tužbu ne bi li spriječila pjevačicu da ime odabrano za parfem, "Sasha Fierce", zaista i iskoristi. Iz Abercrombie & Fitcha, koji su na tržište lansirali parfem imena "Fierce", smatraju da bi kupci mogli biti zbunjeni očitom sličnošću imena mirisa te će tužbom pokušati zabraniti prodaju Beyonceine mirisne tvorevine pod tim imenom.

"Niti jedan parfem mi nije dovoljno ženstven"

Beyonce, koja je u novi posao uložila više od dvadeset milijuna dolara, još uvijek se nije očitovala službenim komentarom, iako je tužba najavljena još prije dva tjedna. Nekoliko dana prije nego što je ova vijest odjeknula svjetskim tabloidima, pjevačica je dala veliki intervju američkom Peopleu u kojem je objasnila iz kojih se pobuda odlučila proširiti svoj posao.

Diva koja je već bila zaštitno lice nekoliko svjetski poznatih mirisa, među kojima su i Armanijevi "Diamonds" te "True Star" Tommyja Hilfigera, svoj vlastiti brend lansirat će u proljeće 2010. godine, a kako kaže, na posao ju je potaknulo to što na tržištu gotovih parfema još uvijek nije našla miris koji bi je potpuno oduševio.