BlueberryFrog predstavlja T310 mobilni telefon za mlade uz neuobičajenu europsku kampanju

Piše:
srijeda, 18.6.2003. 15:18
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

BlueberryFrog predstavlja T310 mobilni telefon za mlade uz neuobičajenu europsku kampanju

BLUEBERRYFROG, međunarodna "guerrilla i viral" marketinška agencija sa sjedištem u Amsterdamu, okreće tradicionalni marketing mobilnih telefona naglavačke svojom novom ikonoklastičkom sveeuropskom kampanjom koja pozicionira Sony Ericssonov novi mobilni telefon T310 kao mobilni telefon za mlade koji su bliski skateboarding životnom stilu.

Ta inovativna kampanja – nazvana "Skater protiv Gamera" – cilja na publiku starosti od 16 do 24 godine, koja voli igrati video igre, jer se uz T310 dobiva i nagrađivana video igra tvrtke Activision, Inc. - Tony Hawk’s Pro Skater® 4, koja je poznata kao najveća skateboarding franšiza svih vremena, a ujedno je i jedna od najuzbudljivijih sportskih video igara.

Konvencionalno oglašavanje zamijenjeno je kreativnim događanjima koja pozicioniraju T310 kao dio svakodnevne ulične kulture i promiču rivalstvo između skatera i gamera. Kampanja je podržana masovnim paneuropskim natjecanjem u skatingu, koje je potpomognuto gerilskim, radijskim i najsuvremenijim online i "virusnim" akcijama.

Natjecanje, koje se održava u 14 država, potiče "suprotstavljene" skupine mladih skatera i gamera jedne protiv drugih. Groznica na razini država kulminira u europskom finalu koje na neponovljiv način oživljava kampanju u natjecanju čovjeka protiv stroja. U svakoj od država će ekipe pravih skatera poticati debatu: "Što je više "cool": skating ili gaming?"

Masivna marketinška kampanja pozicionira kombinaciju T310 mobitela i Tony Hawk’s Pro Skater 4® igre u tako privlačnu ponudu da bi skateri trebali ostaviti svoje skateboarde da bi zaigrali igru.

Korištenje pravih skatera za kampanju je od presudne važnosti za kredibilitet i prihvaćanje poruke kampanje i proizvoda od strane ciljane publike. Skateri su u srcu nacionalnih kampanja koje se odvijaju oko postavljenih brand prilagođenih ruksaka – s T310 mobitelima.

Te "Skate stanice" predstavljaju centralno mjesto za skatere koji će privući ljubitelje video igara i akcijskih sportova da okušaju svoje vještine u virtualnom skateboardingu iz luksuza mobilnog telefona. Najbolji igrači će osvojiti T310 mobitele i mjesto na europskom finalu natjecanja Skatera protiv Gamera na svjetskom skateboard kupu u Kopenhagenu, u Danskoj. 

U Hrvatskoj će Skate stanice biti postavljene u više gradova, počevši sa Zagrebom: u Kaptol centru 21. i 22. lipnja od 10 do 13 i od 16 do 22 sata.

Žestoka online aktivnost upućuje potrošače na web stranice kampanje na adresi www.skate-game.com. Na stranicama se nalazi tablica europske lige s lokacijama Skate stanica, rezultatima za svaku državu sudionicu, podacima o skateboarding događanjima u svakoj državi, podacima o T310 proizvodu i uputama za sudjelovanje u natjecanju za osvajanje VIP karata za natjecanje u Kopenhagenu.

INOVATIVNI EFEKTI

Kao ilustraciju inovativnosti kampanje, za kampanju online oglašavanja BlueberryFrog je koristio zahtjevnu vrstu flash web-banner tehnologije pomoću koje skater doslovce leti preko zaslona uz poruke "Skater protiv Gamera" kada internetski korisnici pomiču miša po zaslonu.

Digitalna kampanja iskorištava činjenicu da skateri i gameri koriste Internet te koristi viralni test "Skater protiv Gamera" i online igru da bi pokrenula debatu.

Radijska kampanja promovira URL adresu i podržava nacionalna prvenstva (u Zagrebu je to Radio Cibona). Radijska natjecanja označavaju nacionalna natjecanja i lokacije Skate stanica i omogućuju slušateljima da sudjeluju u radijskim "Skater protiv Gamera" promocijama i osvoje T310 mobitele i VIP putovanja na Scandinavian Open. 
 
Mark Chalmers, kreativni direktor BlueberryFroga, izjavio je: "Sony Ericsson premošćuje jaz između uličnih sportova i računalnih igara s predstavljanjem T310 mobilnog telefona. Skater protiv Gamera suprotstavlja dva ulična plemena jedno protiv drugog stvaranjem neodoljivog zova ulice i glasina koje će poboljšati prodaju. Pravi skateri stvaraju kampanju kojoj se vjeruje i koja kombinira agresivnu gerilsku taktiku, predstavljanje modernih web stranica i dovoljno neobičnih obrata u odnosu na tradicionalno reklamiranje da bismo naveli ljude da govore o tom novom mobitelu."

Zlatko Buzina, direktor podružnice Sony Ericssona za Hrvatsku, Sloveniju i BiH, je izjavio: “Ova najnovija kampanja je nešto što je posve različito od svih prethodnih marketinških kampanja. Sony Ericsson brand donosimo na ulicu i dajemo priliku našoj ciljanoj publici da stvarno doživi i iskuša naše proizvode – a držimo da je to od presudne važnosti za komunikaciju s tim ciljnim segmentom.”

T310 je najpristupačniji mobilni telefon u Hrvatskoj za prave igrače po vrlo razumnoj cijeni. Nudi vrhunski doživljaj igranja s 32-tonskim polifonskim zvukom, "vibracijskim odzivom tijekom igre", joystickom i zaslonom u boji. Osim toga, korisnici mogu preuzeti dodatnih 50 igara za mobilne telefone sa Sony Ericsson web stranica, www.sonyericsson.com.

Vezano
Vijesti  |  Tagovi
  • Nema vezanih vijesti

Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan

Najnovije