Tekst se nastavlja ispod oglasa
CHANEL je u središtu Tokija, u najskupljoj ulici na svijetu, otvorio svoju najveću prodavaonicu.
Otvaranje Chanelove deseterokatnice u aveniji Ginza, nestrpljivo je čekalo dvjestotinjak obožavatelja i znatiželjnika.
Zgrada visoka 56 metara izgrađena je po zamisli američkoga arhitekta Petera Marina, a prodajni prostor zauzima 1300 četvornih metara, odnosno prva tri kata staklene palače u kojoj se nalaze i koncertna dvorana i restoran francuskoga kuhara Alaina Ducassea nazvan "Beige".
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Ekskluzivne modele kreirao je Karl Lagerfeld.
Chanel, koji je u Japanu prisutan 25 godina, u gradnju je investirao 240 milijuna dolara, a u najskupljoj ulici na svijetu našao se u društvu drugih predstavnika francuske modne industrije: Christiana Diora, Cartiera, Hermesa i Louisa Vuittona.
Otvaranje Chanelove deseterokatnice u aveniji Ginza, nestrpljivo je čekalo dvjestotinjak obožavatelja i znatiželjnika.
Zgrada visoka 56 metara izgrađena je po zamisli američkoga arhitekta Petera Marina, a prodajni prostor zauzima 1300 četvornih metara, odnosno prva tri kata staklene palače u kojoj se nalaze i koncertna dvorana i restoran francuskoga kuhara Alaina Ducassea nazvan "Beige".
Ekskluzivne modele kreirao je Karl Lagerfeld.
Chanel, koji je u Japanu prisutan 25 godina, u gradnju je investirao 240 milijuna dolara, a u najskupljoj ulici na svijetu našao se u društvu drugih predstavnika francuske modne industrije: Christiana Diora, Cartiera, Hermesa i Louisa Vuittona.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati