Citroen C2 VTS – sportsko lice gradskog mališana
ZA SVE one kojima VTR izvedba Citroena C2 nije dovoljno uvjerljiva, a prednost pridaju ručnom mjenjaču Citroen nudi VTS izvedbu, koja će premijerno biti prikazana sljedeći mjesec na auto salonu u Parizu.
Do stotke za osam sekundi
Nasljednik modela Saxo VTS pokreće 1.6 16V benzinski motor od 90/122 kW/KS i 143 Nm okretnog momenta. Motor je razvijen na osnovi dosadašnjeg 1.6-litraša (110 KS) koji je pretrpio značajne izmjene. Promjenama na sustavu ubrizgavanja i ispušnom vodu, te ugradnjom novih bregastih vratila snaga je povećana za dvadesetak posto što se itekako odrazilo na performanse.
VTS izvedba do 100 km/h stiže za odličnih 8.3 sekundi i postiže maksimalnih 202 km/h. Osjetan napredak je napravljen i u pogledu međuubrzanja, što treba zahvaliti ugradnji 5-stupanjskog ručnog mjenjača. U 4-om stupnju prijenosa automobil će od 80-120 km/h ubrzati za 8.3, a u 5-om za 11.3 sekundi.
Snažniji motor za sobom je povukao izmjene na podvozju i upravljačkom sklopu. Ovjes je osjetno čvršći nego kod VTR-a, a povećana je i torzijska krutost. Dok električni servo kod običnog C2 ima prijenosni omjer od 3 kruga, kod najnovije sportske izvedbe je reduciran na 2.6 okretaja. Boljoj upravljivosti pridonose i novi (širi) kotači: C2 VTS je postavljen na Michelin Exalto 2 pneumatike mjera 195/45 R16. Jedna od ovećih novosti je ugradnja ESP sustava, koji je na ovoj izvedbi dio serijske opreme.
Agresivan izgled gradskog trkača
C2 je definitivno zadržao sportski nastup prethodnika. Karoserija je ukrašena spojlerima, a kao znak raspoznavanja je stavljena i VTS oznaka. Sportski karakter ocrtavaju sportski odbojnici, kromirani završetak ispušnog sustava i trendovske maglenke.
U istom tonu je uređena putnička kabina. Dominiraju dvobojna sportska sjedala i neizostavna aluminijska dekoracija prisutna na standardnim pozicijama, kao što su pedale, ručica mjenjača i kvake vrata.
Sportski C2 je opremljen cjelokupnom opremom koja će obogatiti užitak u vožnji. Za dobru ergonomiju brine se po visini podesiv upravljač i sjedalo, te kožom presvučeno kolo upravljača. U serijsku opremu ulazi još potpuni električni paket (podizači prozora + podešavanje retrovizora), a po svemu sudeći i klima-uređaj.
Više informacija o Citroenu C2 VTS bit će poznato nakon hrvatske prezentacije, kada će biti objavljene i cijene. Prodaja modela na hrvatskom tržištu starta krajem godine.
Miljenko Nikolić
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati