Citroenov trijumf u Kini
GOTOVO je petnaest godina Citroen prisutan na kineskom tržištu. Odličan plasman njegovih proizvoda, ali i samog C4 s više od 280.000 prodanih primjeraka, rezultirali su stvaranjem pozitivne klime za razvoj potpuno novog modela namijenjenog specifičnim tržištima. Nakon u Europi kritiziranog modela 307 Sedan na tržište stiže i limuzinski C4 prekršten u C - Triomphe.
Kinesko tržište razvija se velikom brzinom što prati konstantan porast standarda, i to ne samo u pogledu dizajna, već i cjelokupne izvedbe vozila. U PSA koncernu odnosno Citroenu su to shvatili (izgleda) na vrijeme, lansirajući modernu i inovativnu trovolumensku limuzinu koja bi mogla uspjeti i na najjačim svjetskim tržištima.
Razvijen na produljenoj platformi kompaktnog C4, novi model je predstavljen u Shenzhenu prije nekoliko dana, proizvodit će se u Wuhanu, a komercijalizacija je predviđena za sredinu godine.
Proizvođač se nada da će atraktivni novitet snažne osobnosti i ekskluzivnog izgleda biti u Kini prihvaćen kao svojevrsni premium model. U prilog tome govori podatak kako 4,8 metara dugačka i 1,77 metara široka limuzina posjeduje 16-inčne naplatke i izražene dizajnerske detalje (stražnja bumerang svjetla, krom, prevjesi…).
Unutrašnji dizajn stavlja naglasak na komfor i stvaranje opuštene atmosfere. Zahvaljujući velikodušnom međuosovinskom razmaku od 2,71 m, C-Triomphe nudi obilje prostora, a bogata oprema s mnoštvom prestižnih elemenata (elektrificirana sjedala, koža, drveni umeci, moćni audio-sustav, klima, zakretni xenon farovi, PDC sustav, ABS, ESP…) postavlja ga na vrata poslovne klase.
Tako putnici straga imaju potpuni komfor naglašen dodatnim sjenilima i otvorima ventilacije. Nije na odmet spomenuti da automobil raspolaže prtljažnikom zapremine 513 litara i preklopivom stražnjom klupom u omjeru 60:40.
Vozilo se nudi u kombinaciji s dvolitrenim benzincem sa 108 kW/147 KS i 200 Nm. Dva su mjenjača na raspolaganju, mehanički i automatski sekvencijalni, a izbor će ovisiti o afinitetima i namjeni automobila.
C-Triomphe će bitno ojačati poziciju Citroena u Kini koji je u proteklih 14 godina prodao 600.000 vozila, a samo u prošloj godini bilježi 34-postotni rast.
Citroenova kolonija trenutno broji pet modela. Pored spomenutog noviteta, tu su još modeli ZX Fukang, ZX Fukang 988, Xsara Picasso i Elysée. Pored toga, nudi se i C5 koji stiže iz uvoza.
Prodajno servisnu mrežu čini više od 350 mjesta za kontakte s kupcima raspoređenih u više od 250 gradova.
Miljenko Nikolić
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati