CityRover: Indijac u smokingu

Piše:
petak, 25.7.2003. 18:34
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

CityRover: Indijac u smokingu

KAO ŠTO se i nagađalo, Rover je za svoj gradski model odabrao već postojeći model indijskog proizvođača. Englezi se izgleda ne mogu riješiti kolonizatorskog pristupa, pa su i ovaj put odlučili prisvojiti jedan proizvod iz nekadašnje kolonije.

Nasljednik Roverove serije 100, odnosno u Velikoj Britaniji popularnog Metroa je Tata Indica, odnedavna dostupan i na našem tržištu.

Istina, za udovoljavanje zapadno-europskim standardima Indica je morala proći ozbiljniji tretman. Naime, siromašna oprema i preslabi motor nisu dopuštali da se na Indicu samo nakaleme oznake britanskog proizvođača.

Izvorni izgled nije pretrpio veće izmjene, što govori dovoljno u prilog dobro odrađenom poslu u studiju IDEA, gdje je model dizajniran. Usuglašavanje s ostalim modelima marke rezultiralo je ugradnom nove maske hladnjaka i svjetlosnih sklopova. Europski minimum danas su kotači promjera 14 inča, pa su na Indici 13-inčni kotači zamijenjeni broj većima (175/60 R14). Veći kotači i donekle obnovljen ovjes odraziti će se na udobnost, koja na indijskoj izvedbi baš i nije zavidna.

Za pokretanje CityRovera odabran je 1.4-litreni benzinski agregat maksimalne snage 84 KS pri 5.500 o/min i okretnog momenta od 115 Nm pri 3.000 o/min. se snaga preko 5-stupanjskog ručnog mjenjača prenositi na prednje kotače. CityRover će biti dostupan u četiri razine opremljenosti (Solo, Sprite, Select i Style), a cijene bi se trebale kretati od 9.400 € na više, što baš i nije super povoljno.

Bazni model u serijskoj opremi ima jedan zračni jastuk, audio-uređaj s četiri zvučnika i atraktivan detalj, ručicu mjenjača od brušenog aluminija. Kao i za sve svoje modele, Rover će i za gradskog mališana davati trogodišnju garanciju (60.000 milja) i šest godina garancije na lim.

Posljednji britanski neovisni proizvođač puno očekuje od novog modela u klasi gradskih automobila. Nakon što je u protekloj godini zabilježio pad prodaje na skoro svim tržištima uključujući i domaće (-4%), MG Rover se nada da bi upravo ovaj model trebao označiti zaokret u poslovanju i dostizanje godišnje prodaje od 40.000 primjeraka.