VICTORIA i David Beckham nimalo ne posustaju u svome pohodu na Ameriku, te su odlučili plasirati i parfeme Intimately Beckham u renoviranom izdanju, prilagodivši ih američkom tržištu.
Parfem je predstavljen prošli tjedan na Beverly Hillsu, a u američkim prodavaonicama će biti dostupan tek od siječnja iduće godine, iako se prva verzija može kupiti u većini bolje opskrbljenih europskih parfumerija.
Victoria kaže kako se njihovi parfem razlikuju od većine drugih celebrity parfema, jer ne nose samo njihovo ime, nego je ona provela mnogo vremena provjeravajući sve detalje: "Mi nismo poput ostalih zvijezda stavili samo svoje ime na parfem, bili smo uključeni u cijeli proces pripreme i proizvodnje parfema", izjavila je Victoria.
Dok je njen televizijski show Coming to America okarakteriziran blago rečeno užasnim, njihovi PR stručnjaci nadaju se da će pri prodaji parfema pomoći pozitivan Davidov image.
U branši je procijenjeno kako će Beckhamovi prodajom franšize parfema zaraditi oko 100 milijuna američkih dolara u ovoj godini, te isto toliko u sljedećoj.
N.D.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati