Domaća produkcija RTL Televizije doživjela potpuni debakl

Piše:
nedjelja, 9.3.2008. 17:30
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Domaća produkcija RTL Televizije doživjela potpuni debakl

NADOBUDNE djevojke kojima je životni san da budu manekenske zvijezde su, prema sinoćnjim podacima o gledanosti, još jedan promašaj RTL Televizije. "Hrvatski top model" gledalo je, naime, tek 22,2 posto udjela u ciljanoj skupini od 18 do 49 godina, a da je riječ o poražavajućem rezultatu, najbolje govori činjenica da je to 24,1 posto manje u odnosu na tjedan ranije, kad je RTL u istom terminu emitirao film "Afera Thomasa Crowna".

> Hrvatski top model počeo uz dobru staru opasku "Sorry, predebela si!"

Emisija prepuna suza, drame i želje za osvajanjem modnog svijeta nije ispunila očekivanja RTL Televizije, koja ju reklamira još od prošle godine i naziva ju jednim od proljetnih programskih aduta. O tome najbolje svjedoče brojke, koje jasno pokazuju kako se toj komercijalnoj televiziji puno više isplati kupovati filmove nego ulagati u manekenski show koji će, najavljeno je, trajati čak trinaest tjedana.

Index je znao prvi: "Zabranjena ljubav" definitivno gotova

Iako još uvijek nema službene potvrde, od brojnih sudionika projekta "Zabranjena ljubav", prve i zasad najdugovječnije hrvatske sapunice, doznali smo da ovih dana prestaje sa snimanjem, a emitirat će se do početka ljeta. Index je svojedobno objavio tu informaciju, ali smo s RTL Televizije dobili demantij u kojem su Sandru Bagarić i još poneku zvjezdicu najavili kao nove likove u seriji koja je, prema njihovim riječima, "sve samo ne pred ukidanjem".

Ipak, ni sapunica koja je izdržala (respektabilne) četiri sezone nije najveći debakl u domaćoj produkciji RTL-a. Humoristična serija "Ne daj se, Nina", napravljena po trenutno vrlo traženoj licenciji diljem svijeta, zbog iznimno loše gledanosti doživjet će neplanirani kraj, o čemu je glumačka postava već obaviještena. Ta je serija, unatoč jakom marketingu i činjenici da je putem "Ugly Betty" već provjerena u svijetu, dosad postizala 23,9 posto udjela u gledanosti ciljane skupine od 18 do 49 godina, što, obzirom na visoke troškove, nije ni izbliza zadovoljavajući rezultat.

D.K.
Foto: RTL