Dva milijuna dolara za pola minute reklamiranja tijekom posljednje epizode "Prijatelja"

Piše:
srijeda, 5.5.2004. 02:30
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Dva milijuna dolara za pola minute reklamiranja tijekom posljednje epizode "Prijatelja" CIJENA 30-sekundne reklame tijekom premijernog prikazivanja posebne jednosatne završne epizode humoristične serije "Prijatelji", koja će se emitirati na američkoj televizijskoj postaji NBC u četvrtak iznosi čak dva milijuna dolara.

To "Prijatelje" svrstava na drugo mjesto najatraktivnijih televizijskih programa u SAD-u ove godine, odmah iza finalnog dvoboja u američkom nogometu, popularnog "Superbowla" tijekom kojega se za poluminutno reklamiranje plaćalo 2.3 milijuna dolara.

"Tijekom 10 godina emitiranja Prijatelji su postali puno više od obične televizijske serije. Oni su odredili stil života generacijama", izjavio je Charlie Rutman, predsjednik tvrtke Carat USA koja se bavi kupovinom oglasnog vremena za velike kompanije objašnjavajući zbog čega je cijena emitiranja reklama tijekom posljednje epizode "Prijatelja" dosegla tako veliki iznos.

Dosadašnji rekord za cijenu oglasnog prostora kada je riječ o humorističnim serijama držala je posljednja epizoda "Seinfelda" 1998. godine kada je za pola minute reklamiranja valjalo izdvojiti 1.7 milijuna dolara.

Očekuje se da će najmanje 50 milijuna ljudi gledati posljednju epizodu "Prijatelja".