Hladno pivo - prvi hrvatski rock bend sa sponzoriranim automobilima
GRUPA Hladno Pivo nesmanjenom žestinom nastavlja svoju veliku turneju, ali i svim snagama rade na drugim "frontovima".
Pod sloganom "S Toyotom je lako full biti cool" u petak 16.07. točno u podne u zagrebačkom restoranu "K Pivovari" (Ilica 222, kod Zagrebačke pivovare) održat će se povijesni događaj za domaću rock scenu. Hladno Pivo će u petak postati prvi naš rock band koji će, dobiti na korištenje sponzorirane automobile.
Mile, Zoki, Šoki, Suba i Stipe će tako svaki u svojoj Toyoti na miru ovo ljeto, kao i idućih 12 mjeseci, odlaziti na koncerte koji ih očekuju.
Hvalevrijedan je potez odgovornih ljudi Toyota ovlaštenog partnera Hojan d.o.o., te zastupnika Toyota Croatia d.o.o., koji su se prvi u Hrvatskoj odlučili za suradnju s jednim rock bendom, te na taj način direktno angažirali u promicanju urbane rock kulture.
Uz bogati domjenak prisutni će imati priliku vidjeti najnoviji spot za pjesmu "Ljetni hit" kojeg je radio Marko Dimić - Jimmy.
Novi spot je posebno zanimljiv jer će se u njemu po prvi puta vidjeti što se događalo na i oko, sad već legendarnog koncerta Hladnog Piva u Domu sportova. Svi ostali mogu vidjeti spot premijerno u emisiji "Tramuntana" na prvom programu HTV-a u srijedu 21.07. u 21 sat.
Promocija spota i dodjela Toyota automobila bendu Hladno Pivo, odigrava se i pod sjenom nedavne najave novog zakona o prometu. Promociju prati Zagrebačka pivovara svojim pivom Cool, pa će se na samoj promociji piti isključivo "Cool" bezalkoholno pivo.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati