Honda obnovila S2000

Piše:
ponedjeljak, 10.11.2003. 14:09
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Honda obnovila S2000

HONDA će uskoro ponuditi obnovljeni S2000, jedan od najboljih modela u klasi, koji je u posljednjih nekoliko godina bio glavni sudionik brojnih legalnih, a bogami i ilegalnih natjecanja.

Najveće promjene na modelu nisu vidljive prostim okom, već je potrebno zaviriti ispod atraktivnog odijela. Podatak da pogonski agregat nije diran najbolje govori o njegovim kvalitetama i mogućnostima, koje su i danas za mnoge proizvođače daleka budućnost.

Promjene izvana tek su kozmetičke prirode.

Prednji kraj karakterizira još agresivniji nastup što je za jedan model ovog kalibra sasvim očekivano. Svjetlosni sklop je potpuno novi, a straga je korištena LED tehnologija zbog boljih karakteristika.

Posebno je zgodno riješena rasvjeta na stražnjem kraju. Ispod bistre pokrovne plastike postavljena su tri kružna svjetla i to maglenka, pokazivač smjera i kočničko svijetlo, gledajući od centra prema rubu vozila. Novi odbojnici nešto su većih gabarita, a stražnji imaju utore za prolaz dviju ispušnih cijevi.

Značajan odmak je napravljen na području čvrstoće konstrukcije. Bolja krutost vozila direktno utječe na vozne osobine, koje su, iako je to teško vjerovati, osjetno bolje u odnosu na prethodnika. Preraspodjela nosača na vitalnim dijelovima vozila uključuje nove balans štange i prednji most.

Kad je u pitanju ovjes, promijene su izvedene detaljno. Ovjes je u konačnici nešto tvrđi, a Hondin roadster uz nešto lošiji komfor bolje drži cestu. Kako se većina vlasnika u pravilu odlučuje na zamjenu serijskih 16-inčnih naplataka, Honda će na obnovljenom modelu ponuditi serijski 17-inčne deseterokrake naplatke od lake legure i tako dio zarade oduzeti brojnim tunerima. Pri izboru pneumatika odabir je pao na Bridgestone Potenza, koje su sprijeda mjera 215/45, a straga 245/40.

Blagih modifikacija nije ostao pošteđen ni upravljački sustav. Električni servo-uređaj je reprogramiran, prijenosni omjer je 7 % manji, što je rezultiralo boljim odzivom. Najmanje promjena, uz prije spomenuti motor, napravljeno je na kočnicama (novi softver), koje i danas mogu biti mjerilo u klasi.

240 KS snažan Hondin roadster biti će dostupan u Velikoj Britaniji po cijeni od 26.500 GBP (oko 38.600 eura). Cijene za hrvatsko tržište još nisu formirane.

Vezano
Vijesti  |  Tagovi

Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan

Najnovije