Hummer H2 by Geiger Performance - Američko-njemački ekstrem
HUMMER je u serijskoj izvedbi sam po sebi dovoljno brutalan i vizualno zamjetljiv da je svaki komentar suvišan. Međutim, njemački specijalist za vozila koncerna GM, Geiger Performace, pobrinuo se da nam predstavi američki oversize terenac u potpuno novom svjetlu.
Ako ste zagriženi obožavatelj američkih ikona kao što je Hummer, a ne želite se odreći sportskih performansi u stilu tuniranih izvedbi mercedesa ML i BMW-a X5, muenchenski tuner nudi pravi odgovor.
U bogatoj paleti proizvoda, kojima pokriva najpopularniji dio američke ponude, posebno mjesto zauzima upravo Hummer H2. Geigerov H2 zasigurno neće biti ljetni hit, ali će zato utjerati strah u kosti svakom tko mu se približi. Ako za običan Hummer kažemo da je brutalan, onda za tuniranu izvedbu jednostavno nemamo riječi kojom bi ga opisali.
Apsolutno sve na vozilu je nadmoćno i na prvi mah teško shvatljivo. Što reći za vozilo kojemu je modifikacijama na motoru snaga povećana sa serijskih 316 na čak 598 KS pri 5.200 o/min? Ništa, osim da rezimiramo i kažemo da ne znamo kome je sve to namijenjeno. Da, Geigerovi stručnjaci su 6-litarski V8 detaljno preradili i ugradili kompresor, te mu tako udvostručili snagu i okretni moment povećali na 780 Nm pri 4.700 o/min. Rezultat je fascinantan, više od tri tone teško vozilo do 50 km/h ubrzava za 2.7, a do 100 km/h za 8.2 sekundi. Maksimalna brzina, usprkos katastrofalnoj aerodinamici, iznosi odličnih 225 km/h.
Da bi se H2 mogao koliko-toliko uspješno nositi s mogućnostima koje naginju sportskim automobilima, bavarski tuner je bio prisiljen modificirati ovjes i tako ograničiti terenske mogućnosti. H2 je nakon zahvata 105 mm bliži tlu, a kotrlja se na niskoprofilnim pneumaticima mjera 305/30. S obzirom na pozamašne gabarite vozila, sa fotografije je teško uočiti da je vozilo postavljeno na, vjerovali ili ne, 26-colne kotače. Paralelno s ugradnjom sportskog (zračnog) ovjesa, odlučeno je da se osnaži kočnički sustav ugradnjom potentnijih prednjih kočnica.
Kako bi se jasno distancirao od običnih Hummera, Geiger H2 je dobio atraktivne vizualne detalje. Narančasta metalik boja vanjštine oplemenjena je obiljem kroma. Između ostalog, tu su kromom "optočena" maska hladnjaka i otvora na poklopcu motora, prošireni pragovi, zaštita podvozja i mnogobrojni detalji ( ručice vrata, šarke i sl). Unutrašnjost je presvučena dvobojnom kožom i obogaćena Bose audio-sustavom.
Kod Hummera H2 Geiger sve je u superlativima, pa tako i cijena. Nakon što je za serijski Hummer izdvojio 69.200 eura, "gradski kauboj" će za preinake na motoru izdvojiti 25.900 eura, dok će preinake ovjesa stajati dodatnih 5.040 eura. Snažnije kočnice stoje čak 7.483 eura, a komplet 26-colnih alu naplataka sa pneumatikama čak 18.900 eura. Ukoliko se tunerski zahvati nastave na vizualnom uređivanju, cijene su slijedeće: lakiranje 6.500 eura, krom-paket 7.483 eura, kožna unutrašnjost 3.800 eura. Kad se sve to zbroji dolazimo do iznosa od 144.092 eura ili 1.060.517 kn.
Sjedište tvrtke Geiger Performance GmbH je u Muenchenu na adresi Truderinger Strasse 265.
Miljenko Nikolić
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati