Istraživanje: Hrvati više vole Euro nego seks

Piše:
četvrtak, 17.6.2004. 17:23
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Istraživanje: Hrvati više vole Euro nego seks

SVIMA je već dobro poznato da postoji snažna veza između muškaraca, nogometa i piva. Većina muške populacije diljem svijeta lako zaboravlja «važne» datume kao što su rođendani njihovih partnerica ili godišnjice braka, dok su im datumi nogometnih prvenstava i važnih utakmica duboko utisnuti u pamćenju.

Nedavna anketa provedena za Carlsberg koje je službeno pivo i partner Europskog nogometnog prvenstva u Portugalu, otkriva da niti hrvatski muškarci nisu bitno drugačiji. Carlsbergova anketa provedena među 210 muškaraca u Hrvatskoj u dobi između 25 i 35 godina pokazala je da većina muškaraca već ima ispunjen kalendar za razdoblje između 12. lipnja i 4. srpnja. Zašto? Zato što 85 posto ispitanika kaže kako su već isplanirali provesti to vrijeme sjedeći ispred televizora, gledajući utakmice Europskog prvenstva i pijući pivo!

Dok će većina muškaraca uživati u kvalitetnom pivu gledajući najbolji nogomet, «bolje polovice» će, nažalost, biti vrlo zanemarene. Naime, 51 posto muškaraca priznaje da im je puno draže gledati nogomet i uživati u pivu s «dečkima», nego pokušati zadovoljiti seksualne fantazije svojih partnerica.

Štoviše, čak 40 posto muškaraca prije bi odabralo gledati finale EURA-a 2004. s pivom u ruci, nego voditi ljubav! Doduše, postoje i oni koji bi se lukavo smjestili na obje stolice: gotovo 25 posto muškaraca ipak bi vodilo ljubav za vrijeme finala prvenstva, no zauzeli bi takav položaj da mogu baciti pogled na TV dok to žena ne vidi.

Carlsbergova anketa pokazala je da je većina Hrvatica u potpunosti svjesna što EURO znači njihovim muževima ili dečkima. Bar tako misli gotovo 60 posto muškaraca koji su sigurni da njihove žene ili djevojke ne bi nikada promijenile program za vrijeme trajanja važne utakmice.

Oni su uvjereni da razlog za to leži u ženskoj sposobnosti razumijevanja onog što je njihovim muškarcima bitno, no i u snažnoj zainteresiranosti samih Hrvatica za nogomet.
No «bolje polovice» neće biti jedine koje će biti žrtvovane zbog nogometa i piva.

I hrvatski će se šefovi zasigurno naći u situacijama gdje će im mnogi zaposlenici javiti da iz ovog ili onog razloga ne mogu doći na posao. Naime, 41 posto muškaraca priznaje da su lagali svojem šefu da bi mogli otići na utakmicu ili je gledati na TV-u.

Važnost kvalitetnog piva koje prati nogomet naglašava dvije trećine ispitanih muškaraca (65%) koji smatraju da bi za njih bila najveća katastrofa gledati kako njihova ekipa gubi, a da povrh toga piju loše i toplo pivo. Uz to, više od tri četvrtine muškaraca (76%) bolje bi se osjećali u ulozi nogometaša koji zabije pobjednički gol za Hrvatsku u finalu Euro-a 2004., nego u ulozi doktora koji je pronašao lijek za neku smrtonosnu bolest ili u ulozi političara koji Hrvatsku vodi u Europsku uniju.

Za one kojima je posebna želja otputovati u Portugal kako bi uživali u utakmicama uživo, Carlsberg je pripremio nagradnu igru koja omogućuje pobjednicima da budu 12. igrači na utakmicama Hrvatske i dodijele pehar najboljem igraču utakmice pred tisućama navijača. Iako je prvo kolo već završilo, ljubiteljima Carlsberga predstoje još dva kola od kojih izvlačenje za odlazak na polufinale završava 17. lipnja, a za finale Euro-a 2004., 25. lipnja.

Hrvatima se ta ideja očigledno sviđa s obzirom da dobar dio ispitanika smatra kako niti zamamna zvijezda Tomb Raidera nije dovoljno privlačna da zbog nje propuste takvu priliku. Naime, rezultati ankete dokazuju da bi gotovo 40 posto muškaraca radije bili Carlsbergov 12. igrač na Europskom nogometnom prvenstvu u Portugalu, nego izveli Angelinu Jolie na «sudar».

Dakle, činjenica je da gotovo polovina ispitanih muškaraca smatra da se niti vjerojatno najseksipilnija žena na svijetu ne može mjeriti s nogometom i «Vjerojatno najboljim pivom na svijetu»!

Ni onim muškarcima koji će ostati kod kuće za vrijeme EURO-a neće biti dosadno s obzirom da bi tri četvrtine ispitanika radije ostalo kod kuće, gledajući nogomet i pijući pivo, nego otišlo na utakmicu gdje nema piva.

Srećom za one koji će biti ili već jesu u Portugalu, Carlsberg je tamo sveprisutan s obzirom da je jedino službeno pivo Europskog prvenstva. Carlsbergovo partnerstvo s Europskim nogometnim prvenstvom započelo je još 1988. godine i od tada je Carlsberg usko povezan s nogometom i prepoznat kao omiljeno pivo među navijačima. Ova dugogodišnja suradnja predstavlja stalnu predanost Carlsberga UEFA-i i EURO-u.

Jednako tako, rezultati Carlsbergove ankete u Hrvatskoj dokazuju stalnu predanost hrvatskih muškaraca nogometu i pivu.

Vezano
Vijesti  |  Tagovi

Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan

Najnovije