Iva Jerković: Kupila bih grudnjak koji reklamira muškarac

KLJUČNI PODACI
  • Anita Dujić je rekla da je vidjela reklamu ali mislim da nije baš ukusno
  • Iva Jerković se ne bi upustila u snimanje reklame za izričito muške proizvode
  • Tina Katanić ne bi kupila grudnjak koji reklamira muškarac
Piše: A.B.
srijeda, 14.12.2011. 23:04
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Iva Jerković: Kupila bih grudnjak koji reklamira muškarac

Foto: Borna Čavrag/Index

S OBZIROM na odjek koji je u svijetu imala reklamna kampanja Andreja Pejića za grudnjake nizozemskog Heme, upitali smo naše manekenke što misle o muškarcu koji reklamira žensko donje rublje.

Anita Dujić je rekla da je vidjela reklamu: "Mislim da je to odličan marketinški trik, privlači pažnju, ali meni osobno nije baš ukusno, ne sviđa mi se. Malo su predaleko otišli, zastranili su". Upitali smo je bi li ona reklamirala izričito muški proizvod poput sportskih štitnika za muško međunožje, na što je lijepa manekenka i glumica rekla: "Ovisi o tome tko to radi, to može biti fora i simpatično, ali ovo s Pejićem mi nema nikakve logike."

Često prozivana jednom od najljepših Hrvatica, Iva Jerković smatra da Andrej Pejić zna što radi: "Ne vjerujem da on pristaje na svašta. Ne znam gdje su granice u ovome poslu, sve što sam ja radila bilo je unutar mojih granica. Ne bih se upustila u reklamiranje muških štitnika za međunožje, mi smo ipak premala zemlja za neke ekstravagantne stvari. Vani je drugačije. Kod nas se zna, muškarac reklamira jedno, žena drugo i to je to. Da mi se baš toliko svidi, kupila bih grudnjak koji reklamira muškarac".



Tina Katanić koja reklamira donje rublje poznato na našim područjima nije vidjela reklamu jer smo je dobili na putu, no začudila se: "Hmm, ja mislim da muškarci nemaju grudi. To je reklama za muškarce koji žele grudi, tu se jedna žena ne pronalazi. Barem ja. Reklamiram ženstvenost i obline. I Lisca ima push-up grudnjake, isto kao i Victoria`s secret i sumnjam da bi oni ikad stavili muškarca na reklamu. Oni su poznati po ženama poput Adriane Lime koje slave obline, jer to vole vidjeti i muškarci i žene. Ali marketing je marketing, svatko bira svoj način oglašavanja. Mislim da je ova firma angažirala muškarca samo da se o tome priča. Muškarac nema i ne bi smio imati grudi". Tina ne bi sudjelovala u kampanji za izričito muške proizvode: "Slavim svoju ženstvenost i ne želim da ikad izađe iz mode. Andrej Pejić jako dobro radi svoj posao, ali on je prije svega muškarac. Imam prijatelja koji misle drugačije i to je ok. Ne bih kupila grudnjak koji reklamira muškarac".