Jaguar XF: Tuneri ga vole
PREMIJERNO predstavljen hrvatskoj publici na ZG Auto Show-u, posljednji Jaguarov model je i u serijskoj izvedbi neodoljiv. No, ipak neki misle kako je britanski dizajnerski izraz moguće nadograditi.
Posljednja u nizu prerada nosi potpis njemačke tvrtke Loder1899, specijaliste za obradu modela iz (nekad) Fordove grupacije. Iako nije radikalna poput uradaka drugih tunera, Loderova prerada definitivno privlači pažnju.
Estetske promjene tiču se novog prednjeg spojlera s dodatnim usisnicima zraka, dok je straga odbojnik izveden osjetno agresivnije, a pridruženi su mu difuzor i decentni spojler na poklopcu prtljažnika.
Automobil je bliži podlozi zahvaljujući sportskom ovjesu putem kojeg je XF spušten 35 mm. Topla preporuka su i "Hollow Spoke" naplatci promjera do 21" na koje se montiraju pneumatici širine 255 mm.
Točka na i je prerada motora, a tiče se 2.7 V6 dizelske jedinice. Modifikacijom elektronike i ugradnjom novog ispuha snaga je povećana sa 207 na 249 KS pri 3.850 o/min. Maksimalni okretni moment skočio je sa 435 na 522 Nm pri 2.000 o/min. Konačne vrijednosti su 7,6 sekundi za sprint do 100 km/h (prije 8,2 s) i zadržanih 229 km/h kad je maksimalna brzina u pitanju. Cijena cjelokupnog tuninga u režiji Lodera je oko 8.000 eura, dok osnnovni Jaguar XF 2.7 V6 stoji 49.370 eura sa svim davanjima.
Drugu preradu potpisuje Galpin, najveći Jaguarov diler u SAD-u. Ovdje je naglasak stavljen na dizajn, a zasniva se na dvobojnoj izvedbi eksterijera nadopunjenim 22-inčnim naplatcima. Pokrov svjetala i stakla su zatamnjeni, dok je kabina presvučena kožom, naravno u dvobojnoj konfiguraciji.
Šećer dolazi na kraju, a to je u ovom slučaju Arden, prvi tuner koji se uhvatio u koštac s novim XF-om. Kao i u slučaju prerade Range Rovera, Arden je posao odradio krajnje profesionalno što je za posljedicu imalo povratak XF-a na estetsku razinu studije. Službene informacije zasad su krajnje skromne.
Govori se tek kako će automobil premijerno biti predstavljen u lipnju. Sasvim je sigurno da će Arden AJ21 XF agresivan vanjski stil biti opravdan odgovarajućim preinakama na mehanici. Ako je suditi po kućnoj preradi XKR-a, srce novog proizvoda će biti kompresorski potpomognut 4.5 V8 motor sa 480 KS i 640 Nm.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati