Japanski grijani zahodi hit među Amerikancima
Tekst se nastavlja ispod oglasa
ČUVENI japanski grijani zahodi bilježe golem rast prodaje u Sjedinjenim Državama pa njihov vodeći prozvođač, tvrtka Toto, najavljuje gradnju nove tvornice u Novom Meksiku kako bi zadovoljila potražnju.
Toto Mexico izgradit će 3,7 milijuna dolara vrijednu tvornicu za proizvodnju grijanih wc-školjki koje mlazom vode peru i odgovarajuće dijelove tijela te, kako kaže tvrtka, pružaju "osvježavajuće i revitalizirajuće zahodsko iskustvo".
S novom tvornicom Toto namjerava povećati prodaju u SAD-u na 3000 zahoda mjesečno.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tvornica, koje će s radom početi u siječnju 2008. godine, imat će proizvodni kapacitet od 400.000 grijanih školjki godišnje, a zapošljavat će 260 radnika.
Japanski zahod, u SAD-u zvan Washlet, izvorno je stvorila mala američka tvrtka za hendikepirane i starije ljude no, proizvod se počeo širiti nakon što je Toto kupio patent 1968. godine.
Najopremljeniji japanski zahodi nude i više dodatnih usluga, a neki čak i dijagnosticiraju bolest testom urina.
Toto Mexico izgradit će 3,7 milijuna dolara vrijednu tvornicu za proizvodnju grijanih wc-školjki koje mlazom vode peru i odgovarajuće dijelove tijela te, kako kaže tvrtka, pružaju "osvježavajuće i revitalizirajuće zahodsko iskustvo".
S novom tvornicom Toto namjerava povećati prodaju u SAD-u na 3000 zahoda mjesečno.
Japanski zahod, u SAD-u zvan Washlet, izvorno je stvorila mala američka tvrtka za hendikepirane i starije ljude no, proizvod se počeo širiti nakon što je Toto kupio patent 1968. godine.
Najopremljeniji japanski zahodi nude i više dodatnih usluga, a neki čak i dijagnosticiraju bolest testom urina.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati