Tekst se nastavlja ispod oglasa
AKO SLJEDEĆI put u restoranu osjetite neodoljivu potrebu da ispraznite svoj novčanik na vrhunski Bordeaux, možda je to samo zbog Beethovena.
Britanska znanstvena studija dokazuje da klasična glazba može uvjeriti goste restorana da naruče fine kave, skupa vina i luksuzne deserte.
Istraživači na britanskim sveučilištima Leicester i Surrey nagovorili su jedan restoran da tijekom 18 dana izmjenjuje tišinu, pop glazbu i klasičnu glazbu, izvješćuje list Sunday Observer ovih dana.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Onih večeri kad je svirala klasična glazba - Beethoven, Mahler i Vivaldi - gosti su trošili više na večere, posebice na "luksuz" kao što su kave, deserti, dobra vina i predjela.
Psiholog Adrian North, koji je vodio istraživanje, kaže da se zbog klasične glazbe ljudi osjećaju kulturnijim i sofisticiranijim pa će se radije istrošiti na stvari koje povezuju s visokim društvom.
U jednom drugom istraživanju, North je dokazao da njemačka ili francuska glazba može nagnati goste da kupuju vino iz tih zemalja, piše Sunday Observer.
Britanska znanstvena studija dokazuje da klasična glazba može uvjeriti goste restorana da naruče fine kave, skupa vina i luksuzne deserte.
Istraživači na britanskim sveučilištima Leicester i Surrey nagovorili su jedan restoran da tijekom 18 dana izmjenjuje tišinu, pop glazbu i klasičnu glazbu, izvješćuje list Sunday Observer ovih dana.
Psiholog Adrian North, koji je vodio istraživanje, kaže da se zbog klasične glazbe ljudi osjećaju kulturnijim i sofisticiranijim pa će se radije istrošiti na stvari koje povezuju s visokim društvom.
U jednom drugom istraživanju, North je dokazao da njemačka ili francuska glazba može nagnati goste da kupuju vino iz tih zemalja, piše Sunday Observer.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati