Kako je bilo na Shakirinom koncertu?
ISKRENO rečeno, nemamo pojma, nismo bili na njemu. Bio je to jedan od rijetkih događaja tog tipa koje je Index propustio popratiti, ali vjerujte nam da za to imamo itekako dobar razlog.
Naime, nismo željeli popustiti pokušaju ucjene organizatora koncerta, tvrtke Lupa Promotions. O čemu se zapravo radi?
Uobičajen način suradnje između medija i organizatora sličnih događaja izgleda ovako: medij objavi najavu dotičnog događaja, zatraži akreditacije za praćenje događaja, koje se u pravilu odobravaju. Norme lijepog ponašanja nalažu objavu najave prije traženja akreditacije, ali čak ni to nije pravilo, iako neki organizatori inzistiraju na tome.
Index do Shakirinog koncerta nikad nije imao ni najmanjeg problema s organizatorima koncerata i sličnih događaja, a popratili smo i puno značajnija gostovanja od onog kolumbijske pop zvijezde.
No, kad smo od Lupa Promotionsa zatražili dvije akreditacije (za novinara i fotografa) za praćenje Shakirinog koncerta, rečeno nam je kako će nam akreditacije odobriti isključivo ukoliko na Indexu "izvrtimo" određen broj reklamnih bannera. Na to smo, blago rečeno, ostali u šoku.
Neovisnim web portalima je oglašavanje putem bannera glavni izvor prihoda. Oglašavanje na Indexu nije besplatno, baš kao ni u jednom drugom mediju. No, to gospodu iz Lupe nije spriječilo da otvoreno traže besplatnu reklamu (kao da najava koncerta nije reklama sama po sebi!) ukoliko želimo da nam u svojoj dobroti odobre dvije akreditacije. Mogli su zatražiti da im isplatimo desetak tisuća kuna za akreditacije "vrijedne" parsto kuna, ista stvar.
Gospodo iz Lupe, mi bez Shakire možemo, a ukoliko ne želite da vam i na sljedeći koncert dođe petina željenog broja posjetitelja, odnosno da obraz opet morate spašavati puštanjem ljudi bez ulaznica, preporučamo da preispitate svoj odnos prema medijima.
Neven Barković
Foto: Dragan Predojević
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati