Lancia Thesis dobila nove motore
NAJSVJETLIJI primjer talijanske škole dizajna, Lancia Thesis, uskoro će stići u prodaju opremljena Alfinim motorima. Savršen spoj dizajna i tehnike je talijanskoj poslovnoj limuzini širom otvorio vrata prema stranim tržištima.
Prestižni Thesis odsad će se nuditi u dvije benzinske i jednoj dizelskoj izvedbi. Kroz nekoliko dana u prodaju će stići prvi primjerci opremljeni novom generacijom Alfinih motora.
Dosadašnji 2.4 JTD motor, zamijenjen je motorom istog obujma, koji uz podršku Multijet tehnologije razvija respektabilnih 175 KS. Manje od deset sekundi za ubrzanje do stotke i visoka maksimalna brzina od 225 km/h, uz skromnu potrošnju goriva (7.5 l/100 km) pokazuju koliko dobro se novi dizelaš uklapa u koncept poslovnog automobila.
Kako je do sada dizelska izvedba činila oko 65% prodaje Thesisa, možemo očekivati da će se plasiranjem novog motora ta brojka samo povećati.
Da se ne bi upravo to dogodilo, obnovljena je i benzinska ponuda. Top model pokreće 3.2-litreni V6 agregat maksimalne snage 230 KS, što je dovoljno za ubrzanje 0-100 km/h od 8.8 sekundi i maksimalnu brzinu od 240 km/h. Snažan motor i automatski mjenjač povode na razmišljanje o potrošnji goriva, koja je dvoznamenkasta u svim režimima vožnje.
Naravno, u skladu s namjenom, serijski se ugrađuje 5-stupanjska automatika, dok će se novi ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa nuditi kao doplata od rujna ove godine.
Kako je riječ o osjetno snažnijim agregatima, Lancini stručnjaci su morali temeljiti preraditi automatski mjenjač i uskladiti ga s karakteristikama motora.
Novi motori najbolje se snalaze na otvorenoj cesti, gdje do iražaja dolaze sve kvalitete. Kako bi i putnici mogli bezbolno "gutati" kilometre, ugrađena su sjedala, koja imaju sustave za ventilaciju, grijanje, pa čak i masažu. Ključevi polako odlaze u povijest.
Nakon standardizacije daljinskog centralnog zaključavanja u nižim klasama, više klase su prešle na "kartični rad" tzv. Keyless sustave. Lancia Thesis "prepoznaje" vlasnika i otvara mu vrata kad god je u njenoj blizini.
Obnovljeni Thesis već se nalazi u salonima diljem Italije. S obzirom na pakete opremljenosti i gamu motora, ponuda je proširena na čak 16 izvedbi. Termin dolaska modela u Hrvatsku još uvijek je pod znakom upitnika.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati