Lowe Digitel dobio još jedno vrijedno profesionalno priznanje

Piše:
četvrtak, 9.9.2004. 15:12
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Lowe Digitel dobio još jedno vrijedno profesionalno priznanje

ZAGREBAČKA agencija Lowe Digitel ponovno je ostvarila zamjetan uspjeh na međunarodnom festivalu. Naime, TV spot HTmobile "Cheerleaders" uvršten je na DVD-u EPICA 2003/04 WINNERS & SELECTED FINALISTS, na kojem se nalazi 100 najboljih europskih TV spotova napravljenih u protekloj godini. To je prvi put da se na jednom tako prestižnom europskom izdanju najboljih advertising ostvarenja nalazi i jedan TV spot iz Hrvatske.

Ovo veliko priznanje smjestilo je Lowe Digitel u društvo šest najboljih TV spotova u kategoriji Communication Services, a koji dolaze iz četiri zemlje: Švedske, Norveške, Irske i Hrvatske.

Obzirom da na Epici u konkurenciji sudjeluje nekoliko tisuća radova iz svih važnijih agencija u Europi, ovaj rezultat ima dodatnu važnost jer svrstava Lowe Digitel u sam vrh međunarodnog marketinškog biznisa. O važnosti ovog izdanja govori i činjenica da se svake godine DVD-i Epice nađu u rukama gotovo svih kreativnih direktora u Europi i velikom dijelu svijeta, kao i u rukama velikog broja vodećih oglašivača.

Epica je najprestižniji i najveći festival oglašavanja u Europi na kojem je ove godine sudjelovalo preko 4.500 radova iz 39 zemalja. Žiri čine predstavnici 32 stručna časopisa iz 23 europske zemlje. Iako Hrvatska još nema svog predstavnika u tom žiriju, Lowe Digitel je treću godinu za redom uspio ući među najprobranije europske oglašivačke agencije. Naime, ovo je treća godina za redom da Lowe Digitel ima finalista Epice (do sada s print oglasima) i četvrti Digitelov rad u Epica godišnjaku (book + DVD).

Još je jedna zanimljivost vezana uz Epicu: radovi u konkurenciji doniraju se Muzeju oglašavanja u sklopu muzejskog kompleksa Louvrea u Parizu.

Kako je ovom prigodom izjavio Dario Vince, direktor kreativnog odjela agencije Lowe Digitel: "Uvijek je dobro nešto napraviti prvi put. Kada smo se ovim poslom počinjali baviti prije gotovo 10 godina, odlazili smo u Portorož da bi vidjeli projekciju nagrađenih spotova na Epici i učili od najboljih. Tada još nismo znali ni kako nabaviti kazetu od Epice. Od ove godine i hrvatski će se TV spot gledati u stotinama agencija, na sveučilištima, te na brojnim projekcijama širom svijeta. Našli smo se u društvu šest najboljih europskih spotova u kategoriji Communication Services i to dobro zvuči. Obzirom da smo svjesni kako je u ovoj, jednoj od tržišno najaktivnijih kategorija, ove godine u Europi snimljeno stotine, a možda i tisuće spotova, ovim priznanjem smo jednako počašćeni i obradovani. Moram napomenuti da je za to zaslužan i naš klijent HTmobile, koji ustrajno pokazuje interes i ambiciju prema što većoj kreativnosti oglašavanja."

Digitelov tim koji je radio na TV spotu HTmobile "Cheerleaders":
Kreativni direktori: Dario Vince, Krešimir Purgar
Copywriter: Teo Tarabarić
Redatelj: Peter Bratuša
Producent: Tvrtko Kurbaša
Voditelj projekta: Mirela Jakšić

Vezano
Vijesti  |  Tagovi
  • Nema vezanih vijesti

Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan

Najnovije