Madonna novo lice modne kuće Gap

Piše:
četvrtak, 17.7.2003. 10:45
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Madonna novo lice modne kuće Gap MADONNA će biti novo lice za jesensku promotivnu kampanju modne kuće Gap tešku nekoliko milijuna dolara.

Prema riječima glasnogovornice Gapa Claudie Hawkins, za kampanju je angažirana i zvijezda hip-hopa Missy Elliott.

U posljednjih je nekoliko godina kuća modna kuća Gap angažirala niz poznatih osoba za svoje reklame, uključujući Indiu.Arie, Lisu Marie Presley, Christinu Ricci, Anjelicu Houston i Dennisa Hoppera, no stručnjaci ocjenjuju da je do sada najveći korak u takvoj kampanji ugovor s Madonnom.

Čelnici modne kuće procjenjuju da će Madonna, koja je prema njihovim riječima godinama ostala svježa izgleda, Gapu vratiti skupinu potrošača 30-ih i 40-ih godina.

Madonna (44) do sada nije sudjelovala u mnogo reklamnih kampanji.

Prije desetak godina je snimila reklamu za Pepsi koja se prestala prikazivati zbog vjerskog skandala koji je izazvala pjesmom "Like a Prayer" upravo u to vrijeme, a sudjelovala je i u kampanji za Max Factor u Europi.

Osim reklamne kampanje, Madonna bi trebala razviti daljnju suradnju s Gapom putem svojih knjiga za djecu.

Naime, u rujnu bi se upravo kod Gapa trebala održati promocija njene knjige "The English Rose".

Madonna je nedavno objavila komercijalni i kritički razočaravajući album "American Life" koji je prodan u samo nešto više od 500.000 primjeraka, što je daleko od njenih dosadašnjih uspjeha.