Mazda 2 sedan Kinezima
DA JE KINA tržište s najvećim potencijalom rasta znaju već i osnovnoškolci iz udžbenika. Zna to i Mazda te joj nije promaklo predstaviti svoj najnoviji model 2, ovog puta u sedan izvedbi.
"Što veći auto za što manje novaca" glavni je moto kineskih potrošača. Stručnjaci iz Hirošime odlučili su zahtjevnim kineskim kupcima ponuditi trenutno atraktivan evropski model, ali u uvećanom sedan pakiranju.
Predstavljanjem četverovratne izvedbe Mazda zaokružuje ponudu u B segmentu. Mazda planira do 2010. proizvoditi 300.000 vozila godišnje kako u sedan tako i u hatchback izvedbi. Čini se jedino da će morati odustati od slogana Zoom-Zoom jer na mandarinskom taj izraz znači "maglovit, nejasan", a to zasigurno nije izraz s kojim bi se poistovjetio proizvođač poput Mazde.
Sve u svemu, Mazda 2 sedan proizvodit će se u lokalnoj tvornici Changan Ford Mazda Automobile, a prve primjerke ćemo moći vidjeti već početkom iduće godine.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati