Mercedes obnovio V-klasu i Vito
PREDSTAVLJANJEM Viana i novog Vita početkom mjeseca, Mercedes je pokrenuo kampanju obnove V-klase, čijom novom generacijom želi postići zapažen tržišni uspjeh u segmentu velikih monovolumena.
Novi modeli donose poboljšanja na svim poljima. Veći stupanj komfora, nove izvedbe, bogatija serijska oprema i viši standardi pasivne i aktivne sigurnosti su glavne novosti novih monovolumena iz Stuttgarta.
Dizajn
Putnička izvedba Vita, koja sada nosi ime Viano pokušati će se nametnuti sve snažnijoj konkurenciji.
Baziran na gospodarskoj izvedbi, Viano se ne može podičiti revolucionarnim dizajnom na kakav smo navikli kod Francuza i Talijana.
Ipak, postignut je značajan pomak u odnosu na neuspješnu V-klasu. Dinamičniji bočne linije i atraktivniji prednji kraj djeluju puno skladnije, dok je stražnji kraj i dalje vertikalno odrezan, kao kod Vanea.
Kupci će moći birati između tri duljine karoserije (4.748 do 5.233 mm) i dvije izvedbe međuosovinskog razmaka (3.200 i 3.400 mm).
Što se pak tiče pogonskih agregata, Viano će biti dostupan u četiri motorne izvedbe, dok je za Vito predviđena jedna više. Značajan pomak napravljen je u uređenju interijera, koji sada karakteriziraju puno kvalitetniji materijali.
Izostavljena je jeftina tvrda plastika u jednom tonu, koja je bila jedan od većih nedostataka kod Vita.
Osnovna razlika Vita i Viana je upravo u pogledu uređenja interijera, koje kod Vita naglasak stavlja na praktičnost, a kod Viana na luksuz.
Motori
Benzinsku ponude čine dva V6 agregata od 140/190 kW/KS odnosno 160/218 kW/KS. Za dizelsku ponudu rezervirana su tri CDI agregata snage od 65/88 kW/KS do 110/150 kW/KS uz napomenu da je najslabiji rezerviran samo za Vito.
Snaga se na stražnje kotače prenosi putem 6-stupanjskog ručnog mjenjača ili 5-stupanjske automatike, ovisno o željama kupca.
Aktivna i pasivna sigurnost
Sigurnosti putnika Mercedes je dao veliki značaj.
Novi stražnji pogon omogućuje optimalnu držanje ceste za sve stupnjeve opterećenja, dok je uzdužno postavljanje pogonskih agregata otvorila vrata za daljnje poboljšanje pasivne sigurnosti u ranom stadiju konstruiranja vozila.
Viano i Vito su serijski opremljeni disk kočnicama na svim kotačima.
Prednji diskovi su samoventilirajući mjera 300x28 mm, dok su stražnji puni i nešto manjih dimenzija (296x10 mm). Oba modela serijski će se isporučivati s cjelokupnom elektronskom potporom, što će reći ABS, ESP, ASR, EBD i Brake Assist.
Što se pak tiče zračnih jastuka, na popisu standardne opreme nalazi se samo vozačev, dok suvozačev i bočne zračne jastuci i zavjese biti dostupni s višim razinama opremljenosti.
Oba modela će se proizvoditi u DaimlerChrysler-ovoj tvornici u Španjolskoj, koja je nedavno temeljito modernizirana.
Prodaja bi trebala startati odah nakon premijere u Franfurtu tj. u jesen ove godine.
Viano
Viano
Viano
Vito
Vito
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati