Merifast - Meriva na Steinmetzov način

Piše:
petak, 7.11.2003. 12:58
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Merifast - Meriva na Steinmetzov način

POZNATI njemački tuner u ponudu je uvrstio Opelov monovolumen. Atraktivan dizajn i poboljšana mehanika bili su dovoljni da obiteljski model dobi novi imidž i novo ime.

Steinmetz VANtasy

Meriva nakon zahvata Steinmetzovih inženjera postaje bolid. Barem u vizualnom smislu, jer promjene na pogonskoj grupi nisu tako drastične.

Suprotno očekivanjima, Opelov tuner nudi tunerski kit za povećanje snage 1.7 DTi dizelskog agregata. Nakon prerade, snaga motora je porasla s 56/75 kW/kS na 66/89 kW/KS uz povećanje okretnog momenta sa 165 na respektabilnih 203 Nm pri 2.000 o/min.

U maniri najboljih tunera prerađen je ispušni sustav. Klasični sustav s jednom ispušnom cijevi ustupio je mjesto sportskom, koji završava s dvije cijevi trapezoidnog poprečnog presjeka. Moćniji zvuk i bolji protok ispušnih plinova rezultirali su blagim povećanjem snage.

Idući na redu je bio ovjes. Meriva je nakon prerade putem kit za "spuštanje" 30 mm bliža podlozi, a povećan je i trag kotača. Kad su pitanju naplatci, Steinmetz je predvidio široku lepezu alu-naplataka promjera od 15 do 17 inča. Kad su u pitanju gume preporuča se Michelin i Continental, i to u mjerama 205/50 R16 i 215/40 R17.
 
 Ipak, najuočljivije promjene su one s stanovišta dizajna. Monovolumen je ukrašen krovnim spojlerom i sportskim odbojnicima, a nova je i maska hladnjaka. Od detalja stu su još novi poklopac rezervoara goriva i električno upravljani retrovizori s funkcijom odmrzavanja.

Interijer je preređen po starom receptu. Serijska sjedala ustupila su mjesto sportskima, koja su presvučena kožom i ukrašena logom tunera. Alu detalji zamjetljivi su na ručici mjenjača i parkirne kočnice, a nisu zaobiđene ni nožne komande.

Steinmetz Merifast

Za one kojima to nije dovoljno Steinmetz je ponudio I super sportsku izvedbu, koju pokreće poznati 2.0 Turbo agregat. Nakon lagane prerade snaga motora je skočila s 147/200 na 169/230 kW/KS, a okretni moment na čak 365 Nm. 

Promjene su nešto opsežnije, pa tako uz preređeni mjenjač i spušteni ovjes, Merifast ima snažnije kočnice. Povjerenje je sprijeda dano diskovima promjera 308 mm, dok su straga nešto manji (264 mm).

Merifast kontakt s podlogom ostvaruje putem 18-inčnih naplataka od lake legure na koje su montirane gume mjera 225/35. Vizualne promjene su vrlo slične onima napravljenim na dizelskoj izvedbi. 

Vezano
Vijesti  |  Tagovi

Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan

Najnovije