MG-ev roadster u hibridnoj izvedbi
MG ROVER grupa predstavlja nam svoj najnoviji proizvod nastao u koordinaciji s MIRA-om (Motor Industry Research Association). Hibridnu izvedbu MGTF-a karakteriziraju dva motora, od kojih je jedan električni, te nešto uvjerljivije performanse.
Model nosi ime 200 HPD, gdje brojka označava ukupnu snagu pogonskog sustava, a HPD je kratica za Hybrid Performance Development. Ideja je bila vrlo praktična, a toje uvesti hibridni pogon u klasu roadstera i pri tome uz smanjenu emisiju štetnih plinova pružiti što bolja vozna svojstva.
Kako je za pokretanje motora odabir pao na dva agregata, vozilo je opremljeno pogonom na sve kotače. Poznati benzinski motor iz K serije (1.8 VVC) razvija snagu od 160 KS, koju isporučuje na stražnju osovinu.
Novost je elektromotor od 39 KS, koji se brine za pogon prednjih kotača. Serijski manualni mjenjač mjesto je ustupio CVT (Continuously Variable Transmission) transmisiji. U aerodinamiku se nije previše zadiralo (Cd=0.32), dok je najveći problem predstavljalo optimiziranje rasporeda masa.
Dodatno opterećenje u vidu elektromotora i pripadnih baterija postavljeno je tako da je postignuta idealna raspodjela (50:50).
Hibridni MGTF ima osjetno bolja ubrzanja, do 96 km/h stiže za 6 sekundi (prije 6.9 s). S druge strane, vozilo raspolaže City opcijom, kada se za pogon koristi samo elektromotor, što je posebno pogodno za gradski ritam vožnje.
Serijska proizvodnja zasad je pod znakom upitnika.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati