Midikennova ljepotica Helena Šopar i Oliver Toscani za L´Officiel
NAKON što je postala novo lice njemačkog luksuznog branda Aigner za kampanju jesen/zima 2008/09, Midikennov model Helena Šopar ne prestaje puniti modne editorijale. Zajedno s Oliverom Toscanijem, jednim od najboljih svjetskih fotografa, Helena je snimila modni editorijal od čak 20 stranica koji se nalazi u posljednjem izdanju poznatog magazina "L'Officiel". Snimanje je trajalo dva dana na lokacijama u okolici Pariza i bez obzira na loše vremenske uvjete konačan rezultat je apsolutno senzacionalan.
"L'Officiel" je najstariji modni magazin u Francuskoj koji je na tržište prvi put lansiran još davne 1921. te do današnjeg dana u svijetu broji 70 izdanja. Upravo je "L'Officiel" prvi predstavio najveće kraljeve haute couturea poput: Balmaina, Diora, YSL-a i Balenciage.Helena Šopar je sa ovim poslovnim angažmanom ustoličila poziciju kao miljenica francuskih modnih urednika, a Toscani je bio toliko opčaran ljepotom i profesionalnošću Midikennovog modela, da ju je na licu mjesta angažirao za snimanje svoje sljedeće kampanje.
U međuvremenu osniva i producentsku kuću te se okreće snimanju kratkometražnih filmova i ostvaruje uspješnu suradnju sa MTV-om, televizijom RAI i drugima. Kao dokaz da njegova genijalnost ne poznaje granice dolaze i filmske nagrade na festivalu u Cannesu i Veneziji. Prije nekoliko mjeseci, u vrijeme održavanja milanskog Tjedna mode, izazvao je veliku kontroverzu s kampanjom koja upozorava na probleme anoreksije među današnjom mladeži. Jedno je sigurno, što god Toscani radi, radi na svoj način i njegov rad nikad ne ostane nezamijećen.
A.M.
Foto: Midikenn
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati