MINI lifestyle by Bisazza
IAKO bi se prema prvim fotografijama moglo zaključiti da se radi o djelu nekog ekscentrika ili barem novoj marketinškoj reklami "BeDazzler" ručnog alata za nakit, radi se o najnovijem unikatnom proizvodu nastalom s labelom Bisazza.
Polovicom travnja na Salonu Internazionale del Mobile u Milanu Mini se predstavio javnosti u dosad najekstremnijem izdanju. Barem što se tiče dizajna, jer teško da se još netko dosjetio ukrasiti karoseriju mozaikom napravljenim od tisuću šarenih staklenih kamenčića.
Kliknite za fotografiju većih dimenzija
Kako sami kažu, Mini i Bisazza su se odlučili za tu kooperaciju, jer oboje stvaraju proizvod s jedinstvenim vizualnm doživljajem, ali i kvalitetom koja se pamti. Suradnja je u ovom slučaju urodila četirima plodovima na koje je potrošeno ni više ni manje nego točno 142.700 staklenih kamenčića.
Zebra, Summer Flowers, Tartan i Dama su četiri motiva primjenjena na vozilima. Zebra i Dama u površini od šest kvadrata korišteni su na cabrio izvedbama, dok su kvadrat veći motivi (Summer Flowers i Tartan) ugrađeni na coupe izvedbe.
Mini wears Bisazza vozila pokazivat će se isključivo na sajmovima dizajna i namještaja. Tijekom svibnja bit će izloženi u Berlinu (DesignMai) i New Yorku (ICFF)
I za kraj jedna zanimljivost, Mini je u Milanu dobio nagradu za "The most beautiful Automobile 2004“ kao najljepši automobil godine.
M.N.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati