Moćni photoshop - Britney je opet "ona stara"
KRENULA je reklamna kampanja novog parfema Britney Spears, a posrnula zvijezda na plakatima koji će uskoro obići svijet izgleda kao u danima najveće slave. Zapravo, izgleda toliko dobro da je tvrtka Elizabeth Arden poslala priopćenje za javnost, u kojem uvjeravaju da na slici nije njezina dublerica kojoj su montirali glavu pjevačice.
Britney ima novi parfem "Believe", za kojeg je ovog ljeta snimila reklamnu kampanju, te je i na tom fotosessionu, kao i na snimanju za OK!, pravila probleme. "Da, Britney je napustila set, ali ubrzo se vratila. Cayli, njezina asistentica, pozirala nam je dok smo namjestili svjetlo, kako bismo pjevačici uzeli što manje vremena", izjavio je glasnogovornik tvrtke Elizabeth Arden, koja je njezin novi parfem plasirala na tržište.
Nova reklamna kampanja prikazuje Britney kao u danima najveće slave, pa je, obzirom na paparazzi fotografije koje svakodnevno kruže svijetom, teško povjerovati da se na fotografijama zaista nalazi nekad popularna pjevačica. Svjestan da je njezin make over prilično nevjerojatan, glasnogovornik Elizabeth Ardena je izjavio: "Jedina osoba u novoj reklamnoj kampanji Britney Spears je Britney Spears!".
Ipak, jasno je da je photoshop itekako radio u ovom slučaju - Brit nema tetovaže koje je napravila nakon što si je obrijala glavu, a izgleda, najblaže rečeno, puno bolje i zdravije nego inače. Moto koji prati novu reklamnu kampanju u najmanju je ruku paradoksalan: "Najveća sloboda je vjerovati u samoga sebe". Poručuje nam to pjevačica kojoj prijeti oduzimanje djece i koja privatnim skandalima iz dana u dan zgražava svijet.
D.K.
Foto: Daily Mail
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati