Modna revija kućnih ljubimaca u New Yorku

Piše:
utorak, 21.8.2007. 16:17
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Modna revija kućnih ljubimaca u New Yorku

UOČI glamuroznog njujorškog tjedna mode, modnim pistama Velike jabuke prošloga su vikenda uz dugonoge ljepotice prošetali i četveronožni manekeni u sklopu drugog po redu modnog dana za kućne ljubimce.

Tridesetak psića svih vrsta tijekom jednosatne je manifestacije zainteresiranima predstavilo najnovije modele dvadesetak najprestižnijih psećih modnih kuća. Uz buldoge s perikama, satenskim haljinicama okrunjene pudlice i chihuahue u spavaćicama, pri kraju modne revije pistom je prošetala i jedna mačka sa zlatnom ogrlicom, što je izazvalo oduševljenje publike koja je u New York za ovu priliku doputovala iz svih krajeva svijeta.

"Ovo je fantastično, još mnogo bolje no što smo očekivali! Kupili smo stotine stvari za pse i još mnogo accesoirea. Ovo je golema industrija, a Amerikanci su u tome najjači, rekla je po završetku revije Rie Nishimura, vlasnica trgovine "Pet-a-Porter Life" iz Tokyja.

Uz "odjeću" i accessoire, tijekom jedinstvene modne revije mogli su se kupiti i različiti vitamini, nakit, torbe i "namještaj" za kućne ljubimce, sve po posljednjoj modi.

Moda za kućne ljubimce brzo je rastući biznis u SAD-u u kojem, po posljednjim informacijama, 63 posto kućanstava ima barem jednog ljubimca. Zajedno sa hranom i veterinarskim potrepštinama, ta je industrija godišnje "teška" 40 milijardi američkih dolara, a o sve većem širenju dovoljno govori podatak da su dijamantni povodci i ogrlice za pse s cijenama većim od 3000 dolara sve traženiji artikli.

I dok njihove vlasnike životinjski modni trendovi oduševljavaju, što o svemu tome misli 88 milijuna mačaka i 74 milijuna američkih pasa, teško je reći. Po završetku modne revije većina ih je, naime, ošamućena gužvom i glasnom glazbom, jednostavno potražila neki skroviti kutak i zaspala.

M.F.
Foto: AFP