Najbrži Opelov serijski automobil svih vremena stigao u Hrvatsku

Piše:
petak, 6.12.2002. 15:57
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Najbrži Opelov serijski automobil svih vremena stigao u Hrvatsku

DRUGA generacija nove Vectre nedavno je stigla i na hrvatsko tržište. 3.2-litreni V6 motor nudit će se isključivo u sportskoj GTS izvedbi, a s maksimalnom brzinom od 248 km/h predstavlja najbrži serijski Opel svih vremena.

Sportski orijentirana GTS izvedba bit će dostupna u tri benzinske i jednoj dizelskoj izvedbi.

Izvedbu namijenjenoj mlađoj publici karakterizira naglašen vizualni sportski karakter ostvaren brojnim dizajnerskim elementima, kao što su zatamnjena prednja i stražnja svjetla, veliki usisnici zraka na prednjem braniku, saćasta maska i neizostavna svjetla za maglu.

Dojam je straga zaokružen spojlerom na poklopcu prtljažnika, ovalnim završecima ispušnih cijevi (dvije u kombinaciji s 3.2 V6 motorom) u stražnjem braniku.

Aluminijski naplatci promjera 17 inča i detalji poput "škrga" na krajevima prednjeg branika i pragovima u boji vozila brinu se da model i s boka djeluje jednako moćno i agresivno.

Opelovi inženjeri su prilagodili IDS podvozje (Interactive Driving System) i uskladili ga sa sportskom namjenom automobila. Za sportsku vožnju, karoserija Vectre GTS je spuštena 20 milimetara a specijalno sportsko podvozje ima modificirane omjere krutosti amortizera i opruga. Elektronički nadziran elektro-hidraulički pojačivač upravljača (EHPS) ima direktniji odziv.

Dio osnovnog paketa opreme (Sport) su između ostalog i Xenon svjetla, četverokanalni ABS sa CBC-om (Cornering Brake Control) i EBD-om (Electronic Brake Force Distribution) te Traction Control sustav (TCPlus).

Za ugodnu atmosferu u unutrašnjosti brinu se sportskim sjedala s mogućnošću podešavanja u osam smjerova, putno računalo, trokraki upravljač presvučen kožom, metalni detalji na instrumentnoj ploči, unutrašnjosti vrata i upravljaču, te mat kromirani obruči oko mjernih instrumenata.

Paket sigurnosne opreme uključuje prednje i bočne zračne jastuke, bočne zračne zavjese sprijeda i straga, sigurnosne pojaseve u tri točke vezivanja za sve putnike, sustav oslobađanja papučica (Pedal Release System) i aktivne naslone za glavu na prednjim sjedalima.

Kad su u pitanju motori, ponuda starta izvedbom pogonjenom ECOTEC motorom zapremine 1.8-litara (90 kW/122 KS), a u kombinaciji sa Sport paketom stoji 23.690 € do registracije.

Top model pokreće prije spomenuti  3.2-litarski V6 motor snage 155/211 kW/KS, koji u kombinaciji s Elegance paketom opreme stoji 34.861 € do registracije. Tu je još i 2.2-litarski ECOTEC motor snage 147 KS. Svi ovi motori usklađeni su sa strogim Euro 4 normama i objedinjuju veliku snagu s niskom potrošnjom.

Za dizel-fanove predviđen je 2.2 DTI (92/122 kW/KS inačica, koja u kombinaciji s Elegance paketom opreme stoji 25.377 €.

Vezano
Vijesti  |  Tagovi

Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan

Najnovije