Njemačko pivo Bitburger se "plasiralo" na SP

Piše:
utorak, 21.12.2004. 10:52
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Njemačko pivo Bitburger se "plasiralo" na SP NJEMAČKI nogometni navijači dobili su božićni poklon u utorak nakon što je objavljeno da će se na Svjetskom nogometnom prvenstvu 2006. ipak točiti njemačko, a ne američko pivo.

FIFA je ranije sklopila sponzorski ugovor sa američkom pivovarom Anheuser-Busch, koji je za eksluzivno pravo točenja i reklamiranja svojih proizvoda izdvojio 40 milijuna dolara.

Činjenica da bi uz nogomet pili američko, umjesto snažnijeg i boljeg domaćeg piva razljutilo je Nijemce, koji su pokrenuli javnu akciju i nakraju uspjeli animirati njemačkog pivovarskog giganta Bitburger da sklopi ugovor sa Amerikancima.

Bitburger je tim sporazumom dobio pravo točenja svojeg piva za vrijeme prvenstva, a zauzvrat će Anheuser-Busch imati brojne povlastice u reklamiranju svojeg Budweisera na svim stadionima.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
  • Nema vezanih vijesti

Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan

Najnovije