Odbačena Beckhamova tužba protiv tabloida koji je objavio da vara suprugu: "To je javni interes"

KLJUČNI PODACI
  • Beckham je tražio 25 milijuna američkih dolara odštete
  • Sudac Manuel Real u svom je obrazloženju naveo i kako su zbog činjenice da je Beckham javna osoba priče o njegovoj nevjeri od javnog interesa
Piše: I.M.
utorak, 15.2.2011. 09:52
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Odbačena Beckhamova tužba protiv tabloida koji je objavio da vara suprugu: "To je javni interes"

Foto: JLP/Youtube

DAVID BECKHAM izgubio je tužbu protiv časopisa In Touch koji je u rujnu prošle godine objavio kako slavni nogometaš suprugu Victoriju Beckham vara s bosanskom prostitutkom Irmom Nici.

Beckham je tražio 25 milijuna američkih dolara odštete, ali je slučaj odbačen nakon što je sudac ustvrdio kako je "Beckhamov odvjetnik propustio dokazati da je tabloid priču objavio s lošom namjerom". Sudac Manuel Real u svom je obrazloženju naveo i kako su zbog činjenice da je Beckham javna osoba priče o njegovoj nevjeri od javnog interesa. Uz sve to, sudac je dodao i kako, čak i ako je Irma Nici izgovorila laži, kao što to tvrdi Beckham, ona ipak ima pravo na slobodu govora.

Beckham je putem svog glasnogovornika izvijestio kako se planira žaliti na ovu odluku suda. "Nisu ničime dokazali da je priča koju su objavili istinita. David Beckham je uspio dokazati da je njihova priča neutemeljena", naveo je Beckhamovo glasnogovornik.