Opel niže uspjehe na tržištu monovolumena

Piše:
utorak, 21.1.2003. 18:27
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Opel niže uspjehe na tržištu monovolumena

TRŽIŠTE monovolumena danas je sve popularnije, kako zbog svoje fleksibilne unutrašnjosti tako i zbog ostalih karakteristika kojima nimalo ne zaostaje za "običnim" modelima. Opel je to na vrijeme prepoznao, pokrenuo ozbiljne projekte i rezultati su više nego vidljivi.

Od 1999. do danas više od milijun kupaca diljem Europe se odlučilo za jedan od Opelov modela u ovom segmentu. Agilu je odabralo više od 200.000 kupaca, a Zafiru čak  820.000. 

Opel danas ima najveću ponudu vozila na rastućem tržištu inovativnih vanova – pored mikrovana Agile i sedmerosjeda Zafire s jedinstvenim  sustavom sjedala Flex7, odnedavna je u ponudi je i model Combo Tour.

Opel ne miruje, već ovog proljeća lansirati će Merivu, model kompaktne klase koji će se nadmetati sa francuskim predstavnicima, Citroenom Xsara Picasso i Renault Scenicom.

Dodatna prednost biti će mu inovativni sustav slaganja sjedala (FlexSpace) koji na vrlo jednostavan i brz način omogućuje transformaciju peterosjeda u prostrani četverosjed bez vađenja sjedala.

“Očekujemo da će europsko tržište vozila u klasi Merive narasti do pola milijuna vozila godišnje do 2005. godine”, objasnio je Carl-Peter Forster, generalni direktor Adam Opela AG, na svjetskoj premijeri u Parizu. “Opel Meriva će uzeti dobar dio ovog kolača i tako ponoviti veliki uspjeh Zafire.”

Opel je svježim pristupom na putu ka uspjehu, što potvrđuju i financijska izviješća za proteklu godinu. Glavna kriza je uspješno prebrođena, najava o ubrzanoj obnovi game se počela ostvarivati. Plan da u budućnosti ovakvi inovativni modeli čine i do 40 % ponude bude optimizam.

Vezano
Vijesti  |  Tagovi

Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan

Najnovije