Opel niže uspjehe na tržištu monovolumena
TRŽIŠTE monovolumena danas je sve popularnije, kako zbog svoje fleksibilne unutrašnjosti tako i zbog ostalih karakteristika kojima nimalo ne zaostaje za "običnim" modelima. Opel je to na vrijeme prepoznao, pokrenuo ozbiljne projekte i rezultati su više nego vidljivi.
Od 1999. do danas više od milijun kupaca diljem Europe se odlučilo za jedan od Opelov modela u ovom segmentu. Agilu je odabralo više od 200.000 kupaca, a Zafiru čak 820.000.
Opel danas ima najveću ponudu vozila na rastućem tržištu inovativnih vanova – pored mikrovana Agile i sedmerosjeda Zafire s jedinstvenim sustavom sjedala Flex7, odnedavna je u ponudi je i model Combo Tour.
Opel ne miruje, već ovog proljeća lansirati će Merivu, model kompaktne klase koji će se nadmetati sa francuskim predstavnicima, Citroenom Xsara Picasso i Renault Scenicom.
Dodatna prednost biti će mu inovativni sustav slaganja sjedala (FlexSpace) koji na vrlo jednostavan i brz način omogućuje transformaciju peterosjeda u prostrani četverosjed bez vađenja sjedala.
“Očekujemo da će europsko tržište vozila u klasi Merive narasti do pola milijuna vozila godišnje do 2005. godine”, objasnio je Carl-Peter Forster, generalni direktor Adam Opela AG, na svjetskoj premijeri u Parizu. “Opel Meriva će uzeti dobar dio ovog kolača i tako ponoviti veliki uspjeh Zafire.”
Opel je svježim pristupom na putu ka uspjehu, što potvrđuju i financijska izviješća za proteklu godinu. Glavna kriza je uspješno prebrođena, najava o ubrzanoj obnovi game se počela ostvarivati. Plan da u budućnosti ovakvi inovativni modeli čine i do 40 % ponude bude optimizam.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati