Otkriven Jaguar XF
U JAGUARU izgleda ne znaju učiti na greškama. Nakon što su prošle godine određeni mediji prekšili embargo i objavili informacije vezane uz studiju C-XF, koja je premijerno prikazana na detroitskom sajmu automobila, isto se desilo i s novim modelom, također tempiranim za Detroit.
I dok se brojni mediji međusobno optužuju za kršenje embarga, posljednjeg nepisanog pravila novinarskog bontona, javnost ima priliku da se nekoliko mjeseci prije premijere upozna s Jaguarom XF, modelom koji otvara novu stranicu u povijesti još uvijek Fordovog premium branda.
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
Ne ulazeći u polemiku oko važnosti Jaguarovog noviteta, koja je po nekima čak od egzistencijalnog značenja, pa čak niti u nagađanja radi li se o posljednjem modelu pod Fordovom kapom, reći ćemo tek kako su nagađanja potvrđena kako se radi o značajnom odmaku Jaguara od dosad ustaljene prakse.
Osjetno agresivniji od prethodnih modela tvrtke, novi XF najviše novosti donosi u dizajnerskom smislu. Itekako inspiriran Aston Martinom, najnoviji Jaguar unosi nove dizajnerske elemente posebno vidljive sprijeda. U Jaguaru su posebno ponosni što su recept križanja luksuza i sporta doveli na novu razinu ili prevedeno, stvorili originalni automobil coupeovske siluete i izvanrednog komfora.
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
Osim potpunog komfora za pet putnika i minimalno 500 litara (540 l bez rezervne gume) prtljažnika, britanski premium najavljuje primjenu prvoklasnih materijala, kao i drastičan napredak u pogledu kvalitete izrade. Također, tehnoloških inovacija ne bi trebalo nedostajati. Zasada se spominje inovativno sučelje za upravljanje parametrima vozila putem zaslona s touch-screen tehnologijom, kao i napredni automatski mjenjač sa sportskog XK.
Brži čak nego u slučaju prije spomenutog modela, mjenjač raspolaže s nekoliko modova rada uključujući Dynamic i Winter, a koji rade u suglasju sa elementima aktivne sigurnosti poput sustava nadzora dinamičke stabilnosti. No ipak, najviše interesa izazvat će način upravljanja mjenjačem putem kružnog kontrolera, kao i atraktivni sustav otvaranja ventilacijskih otvora.
Inovativni kontroler mjenjača sa zakretnim mehanizmom
Budući vlasnici moći će bez obzira na izabrani paket opreme računati na vrhunski audio sustav s osam zvučnika. U slučaju top-modela Jaguar nudi pravi premium zvuk putem 440 W snažnog sustava razvijenog s tvrtkom B & W, ili dulje Bowers & Wilkins.
Ovisno o tržištu Jaguar XF će se nuditi u četiri motorne izvedbe, sve u kombinaciji sa šest-stupanjskim automatskim mjenjačem. Početak ponude čini poznati 2.7 V6 dizelaš s kojim vozilo ubrza do 100 km/h za 8,2 sekundi i postiže 230 km/h. Idući na popisu je 3.0 V6 benzinac (0-100 km/h za 8,3 s, 238 km/h), a vrh ponude čini 4.2 V8 motor (0-100 km/h za 6,5 s, 250 km/h) dostupan i u kompresorskom izdanju (0-100 km/h za 5,4 s, 250 km/h).
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
I za kraj recimo kako će se model nuditi u tri razine opreme, a početak komercijalizacije predviđen je za ožujak iduće godine. Naravno, premijera je u Detroitu, početkom iduće godine.
M.N.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati