IZZY je naziv novog proizvoda iz obitelji Ožujskog piva. Odlikuje ga blaga gorčina i iznimna pitkost, a sadrži 4,9% alkohola. IZZY je, tvrde iz Zagrebačke pivovare, vrhunske kvalitete, prilagođen zahtjevima modernog potrošača.
Nekonvencionalnog dizajna i atraktivnog izgleda, koji doduše poprilično podsjeća na slovenski Smile, IZZY je prvo domaće pivo koje na tržište dolazi u nepovratnoj prozirnoj boci 0,33 l s prozirnim etiketama.
"Stalnim inovacijama, novim proizvodima i brojnim aktivnostima želimo pružiti potrošačima najbolju kvalitetu i stvoriti dodatnu vrijednost. Upravo je IZZY nastavak trenda prilagođavanja različitim ukusima potrošača." – rekao je prilikom predstavljanja novog proizvoda Boris Lalić, predsjednik Uprave Zagrebačke pivovare.
IZZY je dostupan kroz uobičajene distributivne kanale, prodavaonice i ugostiteljske objekte diljem Hrvatske, u prozirnim nepovratnim bocama od 0,33 l ili pakiran u kartonske kutije
(24 x 0,33 l).
Uvođenje novog proizvoda podržano je intenzivnom i vrlo atraktivnom nacionalnom kampanjom. Potrošači će putem TV i radio spota, Interneta (www.ozujsko.com), plakata i ostalih promotivnih materijala te niza promocija na prodajnim mjestima u cijelosti upoznati IZZY.
Dosadašnjim poslovnim rezultatima Zagrebačka je pivovara potvrdila vodeću poziciju među proizvođačima piva u Hrvatskoj. Stoljetna tradicija te stalna ulaganja u modernu tehnologiju, prodaju i marketing, usavršavanje kvalitete proizvoda, a jednako tako i u mlad te visokoobrazovan stručni kadar, jamstvo su još uspješnijeg poslovanja u budućnosti.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati