Par pingvina reklamira austrijski turizam
Tekst se nastavlja ispod oglasa
DIREKTORI goleme austrijske turističke industrije osmislili su novu međunarodnu kampanju u kojoj su se poslužili parom pingvina.
Turisti-pingvini "Sally" i "Joe" od poliesterske su smole i viši od metra, a kampanju počinju krajem ovoga mjeseca i početkom veljače.
No umjesto reklamiranja Antarktike, što bi bilo za pretpostaviti, oni će turiste sviejta pozivati u Austriju.
Direktori pod vodstvom Arthura Oberaschera, šefa tvrtke "Austria Advertizing" kažu da streme novim horizontima.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Austrija sad ima 117 milijuna noćenja na godinu, što je oko trideset milijuna turista, gotovo četvero na svakoga od osam miijuna Austrijanaca. Oberascher se nada da bi se taj broj do 2010. mogao povećati na 140 milijuna.
U kampanji vrijednoj 6,5 milijuna eura, dvoje pingvina na koncertu, na obali jezera ili pred planinskom kućicom, privlačit će turiste na ljetni odmor u Austriji.
Kampanju pod imenom "At last. Austria" (Napokon. Austrija) pratit će televizija i tiskani mediji u šest zemalja najvažnijih za austrijski turizam: u Njemačkoj, Italiji, Švicarskoj, Britaniji, Nizozemskoj i kod kuće u Austriji. Tih šest zemalja zajedno daju 80 posto svih turista u Austriji, a kampanja će biti oglašavana i dilejm svijeta.
Austrijskom turizmu ide rekordno dobro. U ljeto 2003. u Europom je zavladao snažan toplinski val i broj noćenja bio je 61,3 milijuna, a zimu prije toga bio je 56,8 milijuna.
Ohrabreni snažnim snijegom nakon Nove godine, turistički djelatnici nadaju se da će zimska sezona 2003./04. potući dosadašnje rekorde.
(Hina) vm
Turisti-pingvini "Sally" i "Joe" od poliesterske su smole i viši od metra, a kampanju počinju krajem ovoga mjeseca i početkom veljače.
No umjesto reklamiranja Antarktike, što bi bilo za pretpostaviti, oni će turiste sviejta pozivati u Austriju.
Direktori pod vodstvom Arthura Oberaschera, šefa tvrtke "Austria Advertizing" kažu da streme novim horizontima.
U kampanji vrijednoj 6,5 milijuna eura, dvoje pingvina na koncertu, na obali jezera ili pred planinskom kućicom, privlačit će turiste na ljetni odmor u Austriji.
Kampanju pod imenom "At last. Austria" (Napokon. Austrija) pratit će televizija i tiskani mediji u šest zemalja najvažnijih za austrijski turizam: u Njemačkoj, Italiji, Švicarskoj, Britaniji, Nizozemskoj i kod kuće u Austriji. Tih šest zemalja zajedno daju 80 posto svih turista u Austriji, a kampanja će biti oglašavana i dilejm svijeta.
Austrijskom turizmu ide rekordno dobro. U ljeto 2003. u Europom je zavladao snažan toplinski val i broj noćenja bio je 61,3 milijuna, a zimu prije toga bio je 56,8 milijuna.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Ohrabreni snažnim snijegom nakon Nove godine, turistički djelatnici nadaju se da će zimska sezona 2003./04. potući dosadašnje rekorde.
(Hina) vm
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati